ייצוג רשלני ביותר הביא להודאת קטין אוטיסט ללא ראיות וללא דיוני הוכחות בעבירות סייבר של איומים נגד חברות תעופה, שדה תעופה ועוד ת”פ 37053-04-17

Spread the love

הגזמה מטורפת של השופט הפנסיונר צבי גורפינקל, כנגד קטין אוטיסט בן 17, שביצע עבירות הטרדה חוזרות ונשנות 2,600 פעמים, עובדה המעידה על כפיתיות של הקטין שאינו שולט במעשיו, השופט שלח אותו ל-10 שנות מאסר בכלא. אנסים ופדופילים וגם רוצחים מקבלים פחות שנות מאסר משנגזר על הקטין שכל עברותיו הן בשל האוטיזם בה הוא לוקה, כך שהיה צריך לפטור אותו מאחריות פלילית. הייצוג הרשלני של הקטין זועק לשמיים, שכן עו”ד שפטל הודה בשמו של הקטין בכל 8 האישומים, כך שעשו לפרקליטות את החיים קלים ביותר. לקרוא ולא להאמין שהקטין זכה לייצוג גרוע יותר מסנגוריה ציבורית מצידו של יורם שפטל.

בין השנים 2015 – 2017 הנער פנה באמצעות האינטרנט לחברות תעופה, שדות תעופה, בתי ספר, קניונים, תחנות משטרה, בתי חולים, שגרירות ישראל בארה”ב, סנטור אמריקאי ומוסדות ציבוריים שונים ואיים עליהם כי מעשי טרור ורצח עתידים להתבצע במקום הומה אדם, וכי המעשים יבוצעו בדרך של פיצוץ מטען חבלה או ירי, ויפגעו בקורבנות רבים.

כל המעשים של הילד בוצעו באינטרנט בלבד, כשהבחור הצעיר מתחבר לאינטרנט של שכניו לצורך ביצוע מעשיו, בעת היותו בין הגילאים 15-17 שנים.

עוד מואשם הנער, כי השתמש בשירות פליבו שבאמצעותו חייב ממחשבו למספר טלפון וערך את מספר הזיהוי שלו, כך שמקבל השיחה יחשוב שהמתקשר אליו הוא גורם אחר.

ועוד ועוד, כשכל מעשיו מתבצעים באינטרנט. ביום 23.3.17 נעצר הנער והושם בבית מעצר אבו כביר לצורך חקירותיו ע”י סייבר ת”א.

הנער הודה ב-8 האישומים נגדו, אולם טען כי הוא אוטיסט, לא אחראי למעשיו, לא הבחין בין טוב לרע ובין מותר לאסור, וטען שאינו כשיר לעמוד לדין, אינו מסוגל לעקוב אחר ההליכים המשפטיים ולשתף פעולה עם סניגורו.

רק אידיוט יכול להאמין לאיומים אנונימיים, כשכתובות ה-IP מובילות לשכנים של הנער בשכונה בת”א, כשה”נשק” של הנער זה הודעות וירטואליות, מכתובת אנונימית. למרות שהנער יוצג על ידי עו”ד יורם שפטל, בייצוג פרטי, הוא לא זכה למענה סנגוריאלי הולם. נהפוך הוא. במקום להוכיח את העבירות, להביא ראיות ועדים, הסנגור הסכים לכל הנטען, הגם שמדובר באישומים מופרכים.

הילד נבדק אצל מספר מומחים פסיכיאטריים שקבעו שמלבד הרצף האוטיסטי שלו, אין סימנים פסיכוטיים או סימנים של הפרעה אפקטיבית, וכאשר הנער התבקש להסביר מעשיו השיב: עשיתי את זה משעמום זה היה כמו משחק, אני מבין שזה אסור, אני מצטער לא אעשה את זה יותר“.

גורפינקל היה צריך לפרוש זה מכבר. רק נזקים גורם הפנסיונר עם מוחו הדלוח. לא התחשב כלל בקטין שהודה וחסך הליך משפטי שהיה עשוי להימשך במשך 5 שנים לפחות, עם הבאת עדים מחו”ל. נקווה שמשפחת הקטין תתבע את עו”ד יורם שפטל על רשלנות בייצוג.

370530417new

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות