עו”ד ארי שמאי: “פקידות רווחה מוציאות יותר מדי ילדים מבתיהם. ילדים צריכים לגדול בבית שלהם ב־99 אחוז מהמקרים”

Spread the love

עו”ד ארי שמאי, מומחה במשפט הפלילי, בראיון לרז שכניק, ידיעות אחרונות, מפרט מדוע כל הפסיכולוגים שרלטנים ועל פשעי משרד הרווחה בנושא הוצאת ילדים מהבית:

“מילא שבן אדם מוציא ממיטב כספו על פסיכולוג, אבל כשאתה נלכד ברשתם באופן לא וולונטרי, אם זה בשירות המבחן ואם זה פקידות רווחה שמוציאות ילדים מביתם, אז אוי ואבוי, כי אתה שבוי בתזות שחצי עולם מאמין בהן וחצי לא. מוציאים פה יותר מדי ילדים מבתיהם בצורה הזאת. ילדים צריכים לגדול בבית שלהם ב־99 אחוז מהמקרים”.

לדעתי, אם היו מאבחנים אותי, זו הייתה הפרעת קשב באלפיון העליון בעולם. יש לי את כל התסמינים של מה שהפסיכולוגים קוראים לו ‘הפרעת קשב’, אבל לדעתי אין דבר כזה. הפרעת קשב היא בעצם אוסף של תכונות משובבות נפש שאינן הפרעה בכלל, והפסיכולוגיה המודרנית מסממת ילדים בריטלין, מתוך זה שלהורים ולמורים אין אולי כוח להתייחס אליהם. ילד כזה צריך לקבל או חיוך או נזיפה, בטח לא תרופות שיסממו אותו. זה חלק מהפסיכולוגיה הפרוגרסיבית, השמאל המודרני בעולם.

ניסיתי ללכת לפסיכולוגית בלחץ של ידידות שלי, ואף פעם זה לא החזיק מעמד יותר מ־20 ימים. יום אחד הייתי אצל פסיכיאטר נחמד, ואחרי הביקור התקשרתי לידידה ששלחה אותי, ‘נו, איך היה’. אמרתי שנהדר, אחרי 40 דקות יצאה אבחנה. והיא אמרה, ‘מה הוא אמר?’ אמרתי, אני איבחנתי אותו כנרקיסיסט, ולמה? משום שהיו לו משקפיים יפים במסגרת תכלת כצבע החולצה. הוא אמר לי שאני צודק. אני אוהב לומר בבתי משפט לשופטים שמקצוע הפסיכולוגיה הטיפולית, עם כל הכבוד, נע בין יומרה לשרלטנות, ושיכעסו עליי כל הפסיכולוגים. זה בסדר, הם צריכים להתפרנס.”

ארי שמאי. צילום: גבריאל בהרליה 7Days ÙÓÙâÕê Ð×èÕàÕê 7 ÙÞÙÝ ÒÑèÙÐÜ ÑÔèÜÙÔ ÒÑèÙÐÜ ÑÔèÜÙÔ 013371869 0522568571 éÓó ÙèÕéÜÙÝ 101 êôÐ-ÙäÕ baharlia@gmail.com 2
ארי שמאי. צילום: גבריאל בהרליה
7Days
baharlia@gmail.com

https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-5664426,00.html?fbclid=IwAR0UaGNvCn1HcCih1kESGXd57b8-SHiZXzwf2qW63NCaWmzZ658R3LadwnM

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות