איגור קוגן נידון ל- 5.5 שנות מאסר על שוד קשיש בן 92 בשנת 2009 ת”פ 24698-02-18

Spread the love

גזר דין מטורף של השופט דניאל בן טולילה כלפי איגור קוגן, נעדר עבר פלילי, הורשע בביצוע שוד בדירת קשישים בהוסטל ברח’ יותם המלך, אשדוד, ביום 2.8.09 במהלכו גנב (כנראה עם שותף) 100 אלף ש”ח במזומן שהיו מתחת למזרן של אחת המיטות בדירה, 7,000 ש”ח ו-1,900 דולר שהוחזקו במגירה. הקשיש בהודעתו במשטרה פירט כי עבד עד גיל 90 בניקיון וכשומר בקופת חולים והצליח לחסוך את הסכום הנ”ל במהלך 10 שנות עמל.

איגור קוגן נאשם שכתוצאה ממעשיו, הקורבן נחבל בפניו וגופו, והיה חשד לשבר בלסת התחתונה. הקשיש הובהל באמצעות מד”א לטיפול בבית החולים ברזילי באשקלון.

איגור קוגן טוען לחפותו, אולם ראיות דנ”א, הובילו להרשעתו.

המתלונן נפטר מאז ביצוע השוד שבוצע ב-2009.

השופט בן טולילה מציין כי מאז ביצוע העבירות חלפה תקופה ארוכה של למעלה מ-11 שנים, אולם הוא לא מצא שיקולי שיקום להקלה בעונשו של קוגן, מאחר וזה לא הודה ולא נטל אחריות, ולכן גזר דינו ל-5.5 שנות מאסר.

בא כוחו של קוגן ביקש עיכוב ביצוע לעונש עד להגשת ערעור על הכרעת הדין וגזר הדין, כשהוא מציין שסיכויי הערעור טובים. השופט נתן עיכוב ביצוע לעונש עד ליום 18.3.20.

24698-02-18.pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות