זהירות! חנן מלצר שופט עליון שועט בכביש

Spread the love

חנן מלצר נוהג בקפריזות, כאילו הוא בבית משפט. בעבר כבר סיקרנו את נהיגתו של מלצר, בצורה פרועה בניגוד לחוק, כשהוא שועט במהירות 135 קמ”ש במקום המקסימום המותר 90 קמ”ש, אלא שמלצר אינו שולט על הלחיצה בדוושת הגז והוא “טס” ומסכן אזרחים בכביש.

להבדיל מהשופט מלצר, הדוגמנית עמית מכטינגר שנמצאה נוהגת במצב של שכרות ברמה מינימלית, נעצרה ונכלאה, רכבה הוחרם, ורשיונה נשלל. מדוע השופט מלצר שהפר בבוטות את חוקי המדינה, סיכן בוודאות אזרחים וחרג באופן מהותי מהמקובל כששילם קנס שהושת נגדו 6 שנים אחרי, מקבל יחס מועדף משאר אזרחי המדינה?

[youtube=http://youtu.be/PAAsqO9HAoo]

וכתבה מהיום 10/1/2014 שופט העליון מלצר שוב נתפס במהירות מופרזת – ושוב נקנס, נצחיה יעקב, ישראל היום

בית המשפט לתעבורה בפתח תקווה גזר אתמול על שופט העליון חנן מלצר חודשיים של שלילית רישיון על תנאי וכן קנס של 1800 ש”ח או חודש מאסר. זאת לאחר שהשופט הודה והורשע בעיסקת טיעון בנהיגה במהירות מופרזת.

בכתב האישום, שהוגש בזמנו על ידי היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, צויין כי בשנת 2011 נתפס מלצר נוהג במהירות של 135 קמ”ש בכביש 45, בעוד המהירות המותרת עומדת על 90 קמ”ש. נוסף על כך התברר בדיונים כי לשופט העליון יש הרשעות קודמות על נהיגה מופרזת, וכי בשנת 2003 הוטל עליו קענס אשר שולם רק שש שנים לאחר מכן.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “זהירות! חנן מלצר שופט עליון שועט בכביש

  1. לורי שלום
    יש להבדיל בין שני מקרים הראשון התנהלות המערכת שאינה ראויה. בחוות החיות של הממסד הישראלי כל החיות שוות אבל יש כאלה ששוות יותר. כאשר יש קשרים מי צריך פרוטקציה. השני ההזדהות שלי עם עמדותיו המקלות, לעיתים קרובות, של חנן מלצר דוגמת אלו שהובעו בע”פ 11699/05 (פס”ד מ 23.06.2008) בו התייחס מלצר לדברי בית המשפט המחוזי שכתב: “יגענו וניסינו למצוא, ולו קרן אור אחת באפלת חייו של הנאשם. יגענו – ולא מצאנו”, בדברים: “ואמנם, בכל הכבוד – אין בנמצא אדם, באשר הוא אדם, שאין למצוא בו ולו נקודת זכות כלשהי”‏ שם התייחס לערעור שהגיש אזרח גנאי נשא איידס שהדביק קורבנות רבים ונדון במחוזי ל25 שנות מאסר שם הצטרף לעמדתו של השופט אדמונד לוי נגד עמדתה של עדנה ארבל שהפחית ברב דיעות 3 שנות מאסר והנה אנו רואים ההקלה חזרה אליו אישית בעברות שעבר בעצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות