רון אהרון קובי (ראש עיריית טבריה המפוטר) הפסיד בתביעת לשון הרע וחוייב ב-7500 ש”ח העליל על בנו של זאב אליהו: “פתח מעבדת סמים” ת”א 6941-10-17

Spread the love

רון אהרון קובי, ראש עיריית טבריה לשעבר, פרסם עלילת בדים כנגד בנו של זאב אליהו, בקבוצת הפייסבוק הזערורית שלו “מרימים את טבריה” וקבוצת “אריה דרעי מסוכן לישראל, אסור לתת לו לצבור כוח לשליטה בממשלה הבאה”‘, בה כתב: “עכשיו נשאלת השאלה האם בני אליהו ידע או לא ידע על מעבדת הסמים של סלי בן אחותו? נראה לי שכן”, ובמענה לאותו פוסט כתב: “כל הכבוד למשפחת אליהו על הניסיון להרעיל את ילדי טבריה בסמים”, וכהנה וכהנה אמירות שקריות בנוגע לבנו של זאב אליהו. כאמור, מדובר באמירות שקריות, שראש העיריה הכושל לשעבר, לא הצליח להוכיח אף לא אחת מהן.

השופטת ודאד יונס גנאים, מביהמ”ש השלום בעפולה, חייבה את רון אהרון קובי בהוצאות 7,500 ש”ח, לאחר שלא הוכיח את אמיתות הפרסומים שלו.

פלא שהעיפו את הבדאי רון אהרון קובי מראשות העיר טבריה? מדובר במי שדיבר לשון הרע כנגד ציבור דתי שלם, וכנגד כבוד הרב אמנון יצחק, כך שמפלתו הייתה צפויה, ואכן תוך שנה, הוא הודח מראשות העיר טבריה. לפחות במשהו אחד הוא מצליח, לנהל קבוצות פייסבוק, שם הוא משפריץ את הרעל שלו, ואחר כך נאלץ לשלם הון על ביב השופכין שהוא מקליד.

https://www.youtube.com/watch?v=ngQFw5JFbE0

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות