אריה אבן בן 88 נפטר מקורונה לאחר שעובדת סוציאלית חולה בנגיף הדביקה את כל הדיירים בבית האבות “מגדל נופים” בירושלים

Spread the love

אריה אבן (88), תושב בית האבות “מגדל נופים” שבירושלים, נדבק לפני שבוע ימים מעובדת סוציאלית בקורונה, ואושפז לפני כשבוע במחלקה המבודדת למטופלי קורונה ב”שערי צדק”, שם מצא את מותו. המטפלת המסורה שטיפלה בו מסרה, כי אלמלא נדבק בקורונה, היה יכול לחיות עוד 5 שנים, ודיירי בית האבות שהכירו אותו, תיארו אותו כאדם חיוני ופעיל.

אריה אבן ז"ל. תמונה באדיבות המשפחה
אריה אבן ז”ל. תמונה באדיבות המשפחה

ממשפחתו נמסר כי אבן היה “איש יקר ואהוב, חי חיים מלאים, מסור למשפחתו, אדם חזק עד רגעיו האחרונים. צר לנו על כך שהעביר את ימיו ורגעיו האחרונים כאשר בני משפחתו מנועים מלהיות לצידו”.

נכדו מסר: “סבא היה ניצול שואה מהונגריה שהקים משפחה לתפארת. הוא עלה למדינת ישראל לאחר הקמתה והיה מבוני הארץ, עבד במשך שנים בשירות המדינה. הוא היה אדם מסור למשפחתו, חזק וצלול עד הסוף הבלתי נמנע. לא נתנו לנו לראות אותו בימים האחרונים מהחשש להדבקה. אני אמנם גר רחוק, אבל היה לנו קשר קרוב”.

הציבור נדרש להיזהר מעובדות סוציאליות ולשמור מהן מרחק. כל קירבה עימן, מסכנת את בריאות האזרחים, שכן רובן נגועות בקורונה, נושאות את הנגיף הקטלני, ומפיצות את המחלה, על מנת להביא למותם של אזרחים, ובסופו של דבר, לגזול מהורים את ילדיהם על מנת למלא את מוסדות הרווחה בילדים.

נקווה כי משפחת אבן תתבע את העו”ס מפזרת מגפת הקורונה שגרמה למותו של אריה אבן. יהי זכרו ברוך.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות