דפנה ברק ארז דחתה ערעור עורך דין שערך צוואת קשישה מאחר ואינו צד להליך בע”מ 1054/20

Spread the love

עורך דין חוצפן במיוחד, ערך צוואה לקויה לקשישה, כשאינו מחתים את העד השני על הצוואה, בניגוד לחוק. לאור זאת, קיבל את הירושה אחד הבנים של הקשישה, כשאחיו שיוצגו על ידי עורך הדין התאוותן, הגיש בעצמו ערעור לביהמ”ש המחוזי, שם העיף אותו השופט אריאל ואגו, כשמחק על הסף את הערעור שהגיש.

העורך דין ערער לעליון, ושם העיפה אותו לכל הרוחות השופטת דפנה ברק ארז שקבעה, כי העורך דין אינו צד להליך. בנוסף הדגישה ברק ארז, כי גם אם נפלה טעות בפסק הדין של השופט אריאל ואגו, והיא אינה קובעת כך, אין בעובדה זו להצדיק הענקתה של רשות ערעור.

“העקרונות החלים על הכרה בזכות ערעור של מי שלא היה צד להליך נקבעו זה מכבר בפסיקתו של בית משפט זה, בין השאר בבג”ץ 188/96 צירינסקי נ’ סגן נשיא בית משפט השלום בחדרה, פ”ד נב(3) 721 (1998).”

השופטת לא חייבה את העורך דין בהוצאות. כמה חבל.

העקרונות-החלים-על-הכרה-בזכות-ערעור-של-מי-שלא-היה-צד-להליך-נקבעו-בבגץ

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות