השופט שמעון לייבו מסרב לנקוט צעדים לאור תקנות בריאות העם ולהגן על הציבור מהעו”סיות המהוות מדגרה להפצת הקורונה

Spread the love
השופט שמעון לייבו, ביהמ”ש לנוער ירושלים, קיים דיון במעמד צד אחד (בהתייצבות העו”ס בלבד) ודחה בקשת אבא לסגור את תיק הנוער, ודחה את הבקשה להורות לעובדות הסוציאליות להציג תעודה רפואית המעידה כי אינן יכולות להדביק את הציבור בקורונה, עקב העובדה שעו”ס מירושלים כבר הדביקה והמיתה 4 קורבנות קשישים.
 
השופט שמעון לייבו, מסרב לנקוט צעדים לאור תקנות בריאות העם ולהגן על הציבור מהעו”סיות אשר מהוות מדגרה להפצת קורונה, והן עלולות לגרום למותם של אלו הבאים במגע איתן בעל כורחם, כפי שכבר נעשה.
 
אין מחלוקת כי העו”סיות מסוכנות לציבור, והעובדה שאין להן מצפון או מוסר נלמדת מהעובדה שהעו”ס שהמיתה 4 קשישים ואחראית על 25% ממקרי המוות מקורונה לא התנצלה בפומבי, לא הביעה חרטה ואין כל אינדיקציות שהעו”ס מתחרטת על המוות שגרמה ל-4 משפחות. העו”ס אפילו לא הציעה לשלם על המצבות והקברים.
 
יש לשלוח את העו”סיות למחילה השורצת וירוסים ממנה הגיחו.
Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות