מחלקה פנימית בית חולים שערי צדק זלזול במטופלים ואיחולי מוות

Spread the love

בעקבות משבר הקורונה בבתי חולים, התקבלה כתבת ערוץ 13 לעבודה בבית החולים ותיעדה התנהלות מזעזעת של אחיות וצוות רפואי כלפי מי שנזקק לשירותיהם, כולל הזנחת מטופלים, קשירת מטופלת מבוגרת באוויר והזנחתה לזמן ממושך, כלה בלא לקלח מאושפזים.

הכתבת מציגה רישום כוזב של טיפול רפואי, ניתוק לחצני המצוקה בלילה, ומשמרות מפרכות של 16 שעות ברציפות.
אחות בית החולים רושמת דיווח מפוברק בעניינם של מטופלים ורחצה שלהם שלא התבצעה. “קצת שקר זה לא בעיה”, אומרת האחות לתחקירנית, אותה היא חושבת עובדת כמותה.
“יופי תיפול”, כך מאחלת אחות למטופל שמנסה להתרומם ממיטתו.
ההנחיה החד משמעית של אחות ראשית בבית חולים שערי צדק, לא לענות לטלפונים “גם אם זה ביבי בטלפון”.
אישה חולה (קשישה), חסרת אונים, תלויה באוויר (עם מנוף), מפוחדת, והאחות שאמורה לטפל בה, בוחרת לשדרג את החדר שהזמינה במלון שלמה המלך. הקשיבו לתיעוד השיחה של האחות. הזמן חולף, החולה חסרת ישע, עדיין תלויה באוויר (תלויה באמצעות מנוף), האינפוזיה שברגלה מתנתקת.
האחות הראשית בבית חולים שערי צדק, נלחמת בזלזול של אנשי הצוות בחולים. זלזול שמסכן חיים.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות