רוני ריטמן מטריד המין קיבל 46,800 ש”ח מהמדינה סיוע משפטי למחיקת האישומים נגדו בפרשת הטרדה מינית נגד קצינה שעבדה תחתיו

Spread the love

השופט לשעבר חנן אפרתי, ביצע גישור בעניינו של תת ניצב רוני ריטמן, מטריד המין, וקבע כי העסקתו תסתיים, קצבת הגמלאות שלו לא תיפגע ויימחקו כל האישומים שהיו נגדו בפרשת הקצינה, צ’, שעבדה תחתיו, ושהתלוננה על הטרדה מינית מצד ראש להב 433.

מתברר כי המדינה העניקה לרוני ריטמן סך של 46,800 ש”ח, סיוע משפטי בחקירה נגדו.

 

הקצינה צ’, שעבדה תחתיו וחזרה לעבוד במשטרה, התלוננה על הטרדה מינית מצד ריטמן, שעזב על רקע הטענות, וננזף על ידי מפכ”ל המשטרה דאז רוני אלשיך: “בצער רב נאלץ לתת לך נזיפה”.

ניצב דוד ביתן שמונה לקצין הבודק כתב בדוח כי “טיב הקשר בין השניים חריג ביותר ואינו מותיר מקום לספק או שאלה בדבר גבולות המותר והאסור בכללי האתיקה והמשמעת של משטרת ישראל בנדון”.

עוד הוסיף כי “התנהגותם פוגעת בערכי משטרת ישראל: דוגמה אישית ויושרה, התנהגות שאינה הולמת קצין והתנהגות שיש בה כדי לפגוע באמון השוטרים, במפקדים ובסולם הערכים הנדרש מקצין בכיר במשטרת ישראל”.

הדו”ח שפורסם לפני כארבע שנים הוא הטריגר שהצית את הפרשה, שבמהלכה הגישה צ’ תלונה על הטרדה מינית נגד מפקד להב 433. ריטמן טען כי התלונה הגיעה לאחר שצ’ גילתה כי הניצב העיד נגדה במהלך הבדיקה.

רוני ריטמן תת ניצב לשעבר קיבל 46800 שח מהמדינה סיוע לסגירת התיק הפלילי נגדו
רוני ריטמן תת ניצב לשעבר קיבל 46800 שח מהמדינה סיוע לסגירת התיק הפלילי נגדו
Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות