יאיר נתניהו העליל על דנה כשדי “מאהבת של בני גנץ” ונתבע לשון הרע על סך מיליון ש”ח

Spread the love

דנה כשדי, בחורה צעירה, תובעת מיאיר נתניהו באמצעות אביה עו”ד קובי כשדי, מיליון ש”ח, על נזקים לשמה הטוב, כשהעליל נגדה, שהיא המאהבת של בני גנץ.

מדובר בעלבון בוטה ביותר. נתניהו, הכפיש את דנה כשדי, שהיא המאהבת של בני גנץ, ובאמצעות פרסומיו המבאישים בטוויטר, הפך את שמה הטוב של כשדי למרמס, והיא זכתה לתגובות מכפישות ומבישות במיוחד, תוך שהיא הופכת למוניקה לוינסקי, הישראלית.

לצורך התביעה, כשדי גייסה מהציבור, שרובו נמנה על תומכי בני גנץ, סך של 343,008 ש”ח, כשכשדי ביקשה לגייס סכום של 250 אלף ש”ח, ל”כיסוי הוצאותיה”, לכאורה. מדובר בסכום אסטרונומי שגוייס אי פעם עבור תביעת לשון הרע.

נתניהו, שלא תוייג בפרסום של כשדי, טרם הגיב. מן הסתם הוא ישכור את שירותיו של עו”ד יוסי כהן, תרנגול קרב מרוט נוצות, שהוכיח בתביעות קודמות שכשלו כישלון חרוץ, כי ההגנה הכי טובה היא הכפשת היריב ללא בסיס. ראו כשלונותיו של עו”ד יוסי כהן, בתביעה של אב הבית לשעבר, מני נפתלי, ועוזרות “הבית הלבן”, שתבעו וזכו.

דנה כשדי גייסה 340 אלף ש"ח מהציבור על מנת לתבוע את יאיר נתניהו לשון הרע
דנה כשדי גייסה 340 אלף ש”ח מהציבור על מנת לתבוע את יאיר נתניהו לשון הרע
עו"ד קובי כשדי תובע את עלבונה של בתו דנה כשדי, על עלילה שרקם נגדה יאיר נתניהו
עו”ד קובי כשדי תובע את עלבונה של בתו דנה כשדי, על עלילה שרקם נגדה יאיר נתניהו
עו"ד קובי כשדי פוסט מיום 22.4.20 בו הוא מודיע על התביעה נגד הנסיך מבלפור י"ם
עו”ד קובי כשדי פוסט מיום 22.4.20 בו הוא מודיע על התביעה נגד הנסיך מבלפור י”ם

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות