שערורייה: השופט ארז יקואל עבר מביהמ”ש שלום אילת לביהמ”ש שלום ראשל”צ והנשיאה ביניש ביקשה להעביר את התיקים אותם ניהל באילת לראשל”צ במקום להעביר לשופט אחר באילת בש”פ 8332/09

Spread the love

חסרים שופטים באילת? ראו החלטה הזויה ביותר של הנשיאה דורית ביניש, בה היא מבקשת, בהתאם לבקשת המשטרה, מד”ר גיא פיטוסי, להעביר את התיק שלו המתנהל באילת לביהמ”ש שלום בראשל”צ.

פיטוסי תושב הדרום, והתיק נפתח בביהמ”ש השלום באילת. לא בנקל יעביר השופט את התיק ממחוז למחוז, בשל “מעבר” שופט לעיר אחרת. הפתרון היה צריך להיות העברת התיק לשופט אחר באילת, שכן על פי גישת בית המשפט העליון, לא מעבירים תיקים ממחוז למחוז, כשהנאשם מבקש לנהל הוכחות, ואזי צריך להטריח את השוטרים או בעלי הדין להעיד בתיק.

במקרה דנן, מדובר בשופט בעייתי ביותר, המהווה חותמת גומי של המשטרה והפרקליטות “יסמן” הכותב בפסקי דין תמיד לרעת האזרח, ותמיד בעד הרשויות, ולכן משטרת אילת, רוצה להבטיח את הרשעתו של ד”ר גיא פיטוסי, ומבקשת עמדתו להעברת מקום הדיון ושמיעתו בראשל”צ אצל שופט הבית ארז יקואל.

שופטת בעייתית, כתבנו?

 

בבית המשפט העליון

בש”פ  8332/09

בפני:  

כבוד הנשיאה ד’ ביניש

המבקשת:

מדינת ישראל

                                          

 

נ  ג  ד

                                                                                                    

המשיב:

גיא (סימון) פיטוסי

                                          

בקשה להעברת מקום דיון

החלטה

 

           נוכח העובדה שהשופט הדן בתיק עבר לכהן בבית משפט השלום בראשון-לציון, יודיעו הצדדים בתוך 10 ימים את עמדתם בדבר העברת מקום הדיון בתיק מבית משפט השלום באילת והמשך שמיעתו בבית משפט השלום בראשון-לציון.

 

           ניתנה היום, ז’ בחשון התש”ע (25.10.2009).

 

 

 

ה נ ש י א ה

_________________________

העותק כפוף לשינויי עריכה וניסוח.   09083320_N01.doc   דז

מרכז מידע, טל’ 02-6593666 ; אתר אינטרנט,  www.court.gov.il

 

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות