ישעיהו טישלר שופט בימ”ש שלום ב”ש פורש מבית המשפט בעקבות התבטאות מחפירה “את זונה?”

Spread the love

ישעיהו טישלר שופט בימ”ש שלום ב”ש פורש מבית המשפט בעקבות התבטאות מחפירה “את זונה?”

נציב תלונות הציבור על שופטים מצא את התלונה מוצדקת והשופט פרש בעקבות זאת.

[youtube=http://youtu.be/QpVWKICwCrg]

השופט ישעיהו טישלר ביזה והעליב רעיית נתבע בתביעת דיבה. אין מידה ואין שיעור לעוצמת והיקף הפגיעה שגרמו דברי השופט. עסקינן בתובענה בגין עוולה אזרחית על פי חוק איסור לשון הרע, עוולה אותה טוען שכן הנתבע כי בוצעה נגדו ושהגיעה לפתחו של השופט ישעיהו טישלר. כבר בגדרי המבוא לסרטון ייאמר, כי השופט נקט עמדה ברורה נגד הנתבע ורעייתו והחליט בזדון לביישו ולרמוס את שמה הטוב של הרעיה בפומבי. השופט טישלר ביצע שימוש פסול, ציני ואכזרי בכוחו כשופט בכדי להתנגח ברעיית הנתבע ולהטיח בה אמירות חמורות ופוגעניות.
השופט ישעיהו טישלר התבטא בצורה מזעזעת כלפי רעיית הנתבע באופן אכזרי, ציני, שפל וחסר עכבות מתוך מטרה לביישה “ולשפוך את דמה”.
השופט ישעיהו טישלר אמר במהלך הדיון:

“הגברת שם עם האדום בשורה השניה,  את זונה? לא סתם שאלתי, רק רציתי לדעת. לא אמרתי שאת זונה”.

בשורה השניה ישבה רעיית הנתבע, שלבשה חולצה אדומה, ובאותו זמן שהשופט אמר דבריו, הוא הצביע למקום בו ישבה רעיית הנתבע. הקשיבו לדברי רעיית הנתבע ולדברי השופט ותשפטו בעצמכם מתוך הקלטה באולם השופט ישעיהו טישלר, הפוגעת בכבודה של רעיית הנתבע לנגד כל הנוכחים באולם בדיון בדלתיים פתוחות.

בהמשך ההקלטה אומר השופט:

 “לא. לא. אני סתם שאלתי שאלה. לא אמרתי שאת זונה”.

הנוכחים באולם גיחכו ביניהם. הדברים מקבלים משנה תוקף כאשר הפגיעה נועדה אך ורק לצורך השפלה, תוך יצירת נזק ממניעים פסולים. רעיית הנתבע הינה אישה מכובדת וישרת דרך, בעלת משפחה, נשואה ואמא לילדים יצאה נסערת והמומה מאולמו של השופט טישלר. ויודגש, לנתבע ולרעייתו אין כל רקע פלילי, עברם ללא מתום, וזו הפעם הראשונה שלהם כנתבעים בבית המשפט, כך שהיחס לו זכו מהשופט הינו חמור.

והרי על כך כבר אמרו חז”ל:

“ברית כרותה ללשון הרע שיתקבל”.

[youtube=http://youtu.be/j7PkUgd1FYA]

קישורים:

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות