כתב אישום נגד גבר ששימש אב אומנה. אנס ילד בן 6 במשך 6 שנים

Spread the love

כתב אישום נגד הפדופיל מאלעד – עשה מעשי סדום בילד שהיה באומנה בביתו

14/02/2010

כתב אישום הוגש נגד תושב אלעד שבאופן קבוע תקף מינית ילד שהיה בביתו במסגרת אומנה לאחר שהמסגרת המשפחתית שלו התפרקה ע”י עובדים סוציאליים.  התקיפות אירעו כאשר הילד היה בן שש וכשהיה בן 12 וכללו צפייה משותפת בסרטים פורנוגרפיים ומעשה סדום בילד תוך איום כי אם לא יעשה את זה יוחזר לאביו.

 כתב אישום הוגש (א’, 14.2.10) לבית המשפט המחוזי במחוז המרכז נגד י’, תושב אלעד אשר מואשם בביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בקטין ששהה בביתו במסגרת אומנה.

הקטין, בן 14, שהה בבית הנאשם במשך כשמונה חודשים במהלך שנת 2003. לאחר תהפוכות רבות שעברה המשפחה ולאחר שהוריו נפרדו הוחזר לביתו של הנאשם בתחילת שנת 2009 למשך שמונה חודשים נוספים.

על-פי כתב האישום, הכולל ארבעה אישומים, נהג הנאשם בשנת 2003 לצפות עם הקטין, שהיה אז בן שש בלבד, בסרטים פורנוגרפיים ובחלק מן המקרים ניצל את ההזדמנות שאשתו לא הייתה בבית וביצע בו מעשה סדום. בנוסף, בהזדמנויות שונות, נהג הנאשם לקלח את הקטין תוך שהוא נוגע במקום מוצנע בגופו ואומר לו: “איזה קטנצ’יק”.

בתקופה השנייה שבה היה הקטין בביתו, בשנת 2009, נהג הנאשם לבצע בקטין מעשי סדום במספר רב של הזדמנויות, לעיתים תוך שהוא מכה אותו כשהיה מנסה להתנגד לאונס.

באחת מן ההזדמנויות, בעת שהיו בחדר השינה של הנאשם, הראה הנאשם לקטין סרטים פורנוגרפיים ותוך כדי כך, הפשיל את תחתוני הקטין ועשה בו מעשה מגונה.

כאשר הקטין ניסה להתנגד למעשה איים עליו הנאשם כי יחזיר אותו לאביו. “אם אתה לא רוצה, אז אתה תחזור לאבא שלך”, אמר לו. נוכח הדברים ובלית ברירה, ביצע הקטין את שדרש ממנו הנאשם.

העבירות שבהן מואשם הנאשם הן: מעשה מגונה, מעשה סדום, מעשה מגונה בקטין – במספר רב של מקרים, ניסיון למעשה מגונה, ניסיון למעשה סדום, איומים ותקיפה בנסיבות מחמירות.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות