תוצרת פנימיות משרד הסעד: נער בן 13 אנס אישה בת 30

Spread the love

בכתבה (בן 13 ברח ממעון וחשוד באונס: “ידי המשטרה כבולות”)

מדיניות משרד הסעד המתבססת על הוצאת ילדים בכפייה למוסדות – מניבה אסונות חברתיים.

כך נוכחנו לדעת במקרי האונס והרצח מהעת האחרונה. אישה נאנסה, על-ידי נער שברח ממוסד משרד הסעד, וגם מעיין ספיר ז”ל נאנסה ונרצחה על ידי נער מפנימיית משרד הסעד.

אנו, בעמותה לזכויות ילדים והורים – ע.ל.י.ה., טוענים כי השמת נערים בכפייה במוסדות אינה פותרת את בעיותיהם אלא מעצימה אותם, והופכת אותם ל”ילדי מוסדות”, לעיתים עד כדי הפיכתם לאנסים ולרוצחים.

אנו סבורים שבעוד שמשרד הסעד, מתיימר להפעיל מדיניות המכונה “עם הפנים לקהילה” הוא מעדיף, בפועל, מדיניות של “עם הפנים לפנימיה“.

אנו מוקיעים את התנהלותו של משרד הסעד, שהיא בעינינו אנטי-חברתית ופועלת להרס המערך המשפחתי בישראל, בעיקר בשכבות הדלות בישראל. עם הרחבת מנגנוני שרותי הסעד במאתיים עשרים תקנים (הוספת מאתיים עשרים עובדים סוציאליים!), על ידי השר יצחק הרצוג, אנו חרדים לגורלם של מאות אלפי ילדים בישראל שמשרד הסעד קבע את מעמדם כ”ילדים ונוער במצוקה”, המועדים להרחקה כפויה מביתם ומסביבתם ולהפוך ל”עלובי החיים” נוסח המאה ה-21 בישראל.

עמותה לזכויות ילדים והורים – ע.ל.י.ה., פועלת למען שינוי מרחיק לכת במדיניות משרד הסעד, כדי להבטיח רווחה למוחלשים שבילדי ישראל. אין תחליף למערכות חינוך ורווחה בתוך הקהילה ואנחנו נמשיך לתבוע מממשלת ישראל להקצות את כל משאבי משרד הסעד, בתחום ילד ונוער, לפיתוח שירותים בתוך הקהילה ולתמיכה במערכת המשפחתית בישראל.

פרופ’ אסתר הרצוג, יו”ר עמותה לזכויות ילדים והורים – ע.ל.י.ה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “תוצרת פנימיות משרד הסעד: נער בן 13 אנס אישה בת 30

  1. כליאת ילדים לא עוזרת מה ההבדל בין אותו נער כלוא ודודו טופז קודם שיטפלו במסגרת המשפחה או שלמדינה חשוב רק אחזקת פנימיות ותרומות שמקבלות הפנימיות
    אנו סבורים שבעוד שמשרד הסעד, מתיימר להפעיל מדיניות המכונה “עם הפנים לקהילה” הוא מעדיף, בפועל, מדיניות של “עם הפנים לפנימיה”.

    אנו מוקיעים את התנהלותו של משרד הסעד, שהיא בעינינו אנטי-חברתית ופועלת להרס המערך המשפחתי בישראל, בעיקר בשכבות הדלות בישראל. עם הרחבת מנגנוני שרותי הסעד במאה ועשרים תקנים (הוספת מאה ועשרים עובדים סוציאליים!), על ידי השר יצחק הרצוג, אנו חרדים לגורלם של מאות אלפי ילדים בישראל שמשרד הסעד קבע את מעמדם כ”ילדים ונוער במצוקה”, המועדים להרחקה כפויה מביתם ומסביבתם ולהפוך ל”עלובי החיים” נוסח המאה ה-21 בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות