הציבור נדרש להיזהר מהשוטר שחר אהרון, ממשטרת מרחב דן רמת גן, תופר תיקים סדרתי

Spread the love

כך ניסה לתפור תיק אונס מפוברק כאשר חקר פיליפיני חף מפשע בניגוד לחוק כמוצג בכתבה מטה, תיק שקרי שכמעט עלה לפיליפיני ב-20 שנה בכלא.

לאחר מכן ניסה לתפור תיק לעיתונאית לורי שם טוב, שחשפה את מעלליו באמצעי התקשורת ועבודתה העיתונאית היא קודש קדשים.

שחר אהרון הגיש תלונה כוזבת על איומים נגד לורי שם טוב במשטרת גלילות. הוא טען שפרסומי האמת שלה אודות רשלנותו מהווים “איום” לגביו. הוא אף המציא סיפור בדיוני על כך שהיא חיבלה במכוניתו. כך איבדה לורי שם טוב יום עבודה חשוב בגין עיכוב מיותר לחקירה.

חופש הביטוי הנו אבן יסוד במדינה הדמוקרטית ונגזר מן התפיסה הדמוקרטית המהווה תנאי מרכזי בהגשמתה. חופש הביטוי משמעו מצד אחד, הזכות לבטא ולהביע  דעה לכל אדם על כל דבר ובכל דרך והזכות לשמוע כל התבטאות של כל אדם או לקרוא אותה או לקבל מידע אשר מישהו רוצה להפיץ. זוהי זכות חוקתית שנוצרה בפסיקת בג”ץ, ומכונה בפסיקה הישראלית “זכות עילאית”.

חופש הביטוי הוא הזכות לבטא את עצמנו מבלי שיוטלו הגבלות על עצם ההתבטאות, על תוכנה ועל צורתה. כדברי כבוד השופט אהרון ברק “ביסוד כבוד האדם מונח גם חופש הביטוי, כבודו של אדם כאדם נפגע אם אין נותנים לו להביע את אשר על ליבו”.

קל וחומר כאשר מדובר בשוטר שחר אהרון. מעלליו של שחר אהרון מהווים אף עניין ציבורי משום שהוא עובד במוסד ציבורי ומקבל שכר מכספו של משלם המיסים, וזכות הציבור לדעת כי אדם שקרן זה, שמכנה עצמו “שוטר אוכף חוק” מתנהל בצורה מעוותת, בניגוד לחוק, מסוכן לאזרחים, ומבזה את משטרת ישראל.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=J4LAR3G7RZk&w=420&h=345]

החוקר שחר וחברו מיכה פלד ממשטרת גבעתיים – רמת גן – תופרים תיק לחף מפשע

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=0sc-D6Kx79o&fs=1&hl=he_IL]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “הציבור נדרש להיזהר מהשוטר שחר אהרון, ממשטרת מרחב דן רמת גן, תופר תיקים סדרתי

  1. הודעה חשובה מאוד!!!
    בינואר 1999 פקידת סעד בשם עידית נתנאל העליה עלי עלילה מזוויעה של גניבת רכב והיזק לרכב.
    עידית נתנאל העלילה את העלילה הנ”ל בעיתוי מוזר ביתר.
    כך שמדובר ככל הנראה בשיטה. מערכת הרווחה וגרורותיה מעלילות עלילות מזוויעות וקפקאיות על אנשים ישרים והגונים שסולדים ממעשה גניבה כלשהו, ומנסים לטעון שההורים הלא כשירים והלא נורמלים מסוגלים לגנוב ו/או לחבל ברכוש של עובדי מדינה עקב בעיותיהם הנפשיות. אני כמובן סולדת מגניבה ופגיעה ברכושו של אדם כלשהו בין אם מדובר באזרח ישר ו/או עובד ציבור ישר ובין אם מדובר באזרח שסרח ו/או עובד ציבור מושחת שסרח ואמר עדות שקר מזוויע.
    ההורים אינם גונבים או פוגעים ברכושו של אף אדם, אזרח או עובד מדינה!!!
    הרשויות מעלילות בכוונה תחילה עלילות מזוויעות וקפקאיות כדי להציג את ההורים באופן מעוות!!!
    ודבר נוסף. נאמר לי כשנתיים לאחר שהעלילו את העלילה שניפצו חלונות ונקרו צמיגים ברכב. מעט מוזר לחשוב שעידית נתנתאל הייתה מחבלת ברכב שלה בעצמה, למרות שהיא לא בוחלת ברקימת עלילות מזוויעות ואמירת עדות שקר נגד הורים ביולוגים אוהבים. כך שיתכן שגוף הקשור לרשויות הרווחה והפסיכיאטריה ושמעוניין לקדם את המחקר בבני אדם(!) שותף לעלילות אלה והוא זה שמבצע את האקט הביצועי במטרה לתייג את ההורה התורן כמסוכן, אלים ולא צפוי הזקוק לאישפוז פסיכיאטרי וטיפול פולשני דחוף.
    במקרה שלי למרות שהזמינו אותי לחקירה בינואר 1999 סרבו לתת לי העתק מתלונתה של עידית נתנאל. ואף לא הזמינו אותי להליך המשפטי שהתקיים בהמשך כאשר מדובר בעלילה מזוויעה ונוראה שהעלילו עלי.
    אני חושבת שחשוב מאוד לברר מה עוד העלילו על הורים אוהבים וישרים.
    אני אפילו כבר לא בטוחה שרוני רון הוא זה שרצח את נכדתו. פשוט יש הרבה חורים בסיפור הנ”ל. ואם גוף מסוגל להעליל עלילה קפקאית על הורה אחד זה לא הזוי להאמין שהוא מסוגל להעליל עלילה קפקאית אחרת על הורה אחר.
    אני לא העללתי בחיים שלי עלילה כלשהי על אדם.
    אך הרווחה העלילה כה הרבה עלילות קפקאיות על אנשים ומרשה לעצמה להעליל עלילות מסמרות שיער על אנשים ישרים ותמימים, כך שהרווחה חשודה כמסוגלת להעליל כל עלילה.
    ניתן לקרוא חומר נוסף בנושא זה בהודעות רבות שכתבתי בניק זה בפורום “די לכפייה פסיכיאטרית” בפורטל “תפוז”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות