ריספרדל – מתכון לגידול שדיים

Spread the love

הסם הפסיכיאטרי האנטי פסיכוטי ריספרדל הוכח כסם מסוכן לילדים ונוער. לסם זה תופעות לוואי מסוכנות כגון סוכרת, התקפי אפילפסיה, וגם שיבוש הורמונאלי כפי שמובא בכתבה מטה על ילדים בנים שנטלו ריספרדל וגידלו שדיים.

אין להיכנע לתכתיבי בתי הספר והמורים שרוצים שקט בכיתה ומפעילים לחץ על ההורים לתת לילדם את הרעל המסוכן הזה ובלבד שתהיה להם עבודה קלה ושקטה. את הלחץ הם מפרשים כ”טובת הילד” ו”עזרה לילד”, ואם ההורה מסרב לסמם את ילדו הם מדווחים לעיתים לפקידת סעד על “הזנחה”, כדי לפטור עצמם מאחריות. חלקם בעצמם נותנים לילדיהם סמים פסיכיאטרים כי הם עצמם לא מסוגלים להתמודד עם ילדיהם בבית. ריטלין הוא סם נפוץ בקרב הרבה ילדים של אנשי הוראה vמתיימרים לכנות עצמם גם אנשי “חינוך”.

https://youtu.be/8qCIsTDBvvg

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות