המכנה המשותף בין משרד הסעד לכתות הסגורות בישראל

Spread the love

השבוע פורסמה כתבה בערוץ 2 על כת הארי קרישנא בישוב חריש, כת בשליטתם של גד ודורית לובן. הורים רבים, ביניהם עובד סוציאלי שפכו את ליבם ובכו על כך שהכת ניתקה אותם מילדיהם.

יש הרבה מן המשותף בין משרד הסעד שחוטף ילדים למוסדות סגורים ומנתק אותם מהוריהם, משפחתם ומורשתם לבין הכתות הסגורות בישראל. הנה כמה מן המאפיינים המשותפים:

  • הכת הסגורה פועלת לכאורה מטעמים הומניים על מנת למשוך אליה קהל מעריצים עיוורים. גם פקידות סעד שהן עובדות סוציאליות במקצוען פועלות לכאורה בשם תפיסה הומאנית, בשם המושג המכובס “טובת הילד”, אך בפועל הן גורמות נזקים בלתי הפיכים לילדים, שאחר כך באים לידי ביטוי באלימות הגואה של בני הנוער והבגירים כלפי הוריהם, כלפי מורים וכלפי חסרי ישע אחרים.
  • הכת הסגורה מלמדת על נושאים הומאניים ואהבת האדם, גם עובדות סוציאליות לומדות בפקולטה שעוסקת לכאורה בהומאניטריזם, אך האג’נדה של הפקולטות לעבודה סוציאליות אינן מכשירות בהכרח אנשים שהם הומאניים בנשמתם. ללמוד נושא הומאני אינו הופך אותך להומאני כשם שללמוד סינית לא יהפוך אותי לסיני.
  • הכת הסגורה מפעילה שטיפת מח להמונים כי תפיסת העולם שלה היא שתביא לאושרו של הפרט. גם עובדי משרד הרווחה מפעילים שטיפת מח להמונים (mind control) שהורים ישראלים הם מפלצות וחובת הדיווח על כל שטות לעובד סוציאלי תוביל לאושרו של הילד… שטיפת המח פועלת באמצעים רבים: באמצעי התקשורת, בסמינרים וימי עיון לעובדים סוציאלים זוטרים ואנשי הוראה, במנשרים ועוד.
  • הכת הסגורה מפעילה סחיטה ואיומים על הפרט אם זה לא ישתף פעולה עימה. כך גם עובדי משרד הסעד אשר מפעילים מנגנון של אימה וטרור על המשפחות שאם לא תשתפנה עימם פעולה הם יחטפו להם את הילדים למוסד סגור. האיומים אף מופעלים על אנשי משרד החינוך שאם לא ידווחו על כל פיפס אז הם יטוסו הישר לבתי הכלא ל-3 שנים. אין להתרגש מן האיומים שלהם, אף איש משרד החינוך עוד לא הגיע לכלא בגלל השטות של חובת הדיווח, יחד עם זאת הרבה ילדים הגיעו לבתי הכלא של משרד הסעד בגלל חובת הדיווח.
  • הכת הסגורה מסיתה ילדים נגד הוריהם ומנתקת אותם מהם. כך גם אנשי משרד הסעד אשר בקהילה מסיתים ילדים נגד הוריהם וגורמים להם לפרוץ גבולות ולבטל את הסמכות ההורית, כפי שמסיתה פקידת הסעד הראשית חנה סלוצקי בסרטון הזה. התוצאה: עליה חדה בעבריינות הנוער. גם אנשי סגל בפנימיות מסיתים את הילדים הכלואים שם נגד ההורים. הם אומרים לילדים חסרי הישע כי ההורים לא רוצים אותם או התעללו בהם או שיש להם הורים משוגעים, וכך הילדים מנתקים מגע עם המשפחות.
  • הכת הסגורה מאתרת אנשים במצוקה על מנת לפתות אותם להצטרף אל הכת. כך גם עובדי משרד הסעד,  מפרסמים עצמם כאנשים שעוזרים למשפחות במצוקה על מנת לפתות את המשפחות לפנות אליהם. כאשר המשפחה פונה אליהם, הם משתלטים על המשפחה ולוקחים לה את הילדים בתואנה כי “יש קשיים בבית”. לכן, ציבור העולים יוצאי מדינות חבר העמים אינם פונים לסיוע ממשרד הסעד משום שהם מודעים לסכנות הכרוכות בכך. חנה סלוצקי מדגימה בסרטון הזה איך מתנהל מנגנון השקרים של משרד הסעד.
  • הכת הסגורה מנצלת את מצוקות הציבור על מנת להתרחב, להתעצם ולשלוט בהמונים. כך עובדי מזרד הסעד, מנצלים מקרי רצח של ילדים על מנת להתעצם ולהגדיל את תקני כח האדם והסמכויות שלהם עד אינסוף בתירוץ העתיק ביותר בעולם: “אין מספיק כח אדם”…
  • הכת הסגורה מנצלת כספית את האנשים שהשתעבדו לה. כך עובדי משרד הסעד אשר מפעילים מנגנון דורסני שגורם למשפחות לפתח בהם תלות הרסנית. הם כופים על הורים ללכת ל”טיפולים משפחתיים” של עובדים סוציאלים על חשבון זמן העבודה שלהם, טיפולים שעולים הון כסף ומרוששים את ההורים. אם ההורה מסרב ללכת לטיפולים שלהם, הם מאשימים אותו בחוסר שיתוף פעולה ולוקחים לו את הילדים. נציין כי מדובר בטיפולים עקרים שהם הונאה ואחיזת עיניים. אין להם שום ביסוס מדעי ומציאותי.
  • הכת הסגורה בנויה על רמות והירארכיה כפי שקיים בקאסטות בהודו, שם יש טמאים ויש קדושים. כך עובדים סוציאלים הגורסים כי יש הורים ששווים יותר והורים ששווים פחות רק בגלל הבדלי מעמדות. הורה שאינו שווה ביניהם, הם יגדירו אותו כהורה בעל “תפקוד הורי לקוי”. הם יוציאו ילדים ממשפחות עניות וחד הוריות לאימוץ וישנעו אותם למשפחות עשירות אשר מוגדרות כגבוהות בהירארכיה.
  • הכת הסגורה מפעילה מעטה של חסיון על מנת שהציבור לא ידע על הפשעים המתחוללים בתוך הכת. כך משרד הסעד מפעיל מעטה של חסיון על מנת שלא תהיה שקיפות ציבורית ועם ישראל לא ידע מה באמת מתחולל במוסדות הסגורים של משרד הסעד ואיך ילדים למשפחות נורמטיביות הגיעו למקומות המזוויעים הללו.

הנה הכתבה בערוץ 10 על כת ההארי קרישנא ועל משרד הסעד, בסימן חג חירות לא שמח לילדי ישראל הכלואים במוסדות סגורים של משרד הסעד והמערכת הפסיכיאטרית:

http://www.viddler.com/explore/familythoughts/videos/[viddler id=34773543&w=437&h=392]/

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות