ויצ”ו בית קברות לקשישים חיים (שד’ דוד המלך תל אביב) – ויצו מתעללת בקשישים בבית אבות כדי לממש עיסקת נדל”ן בלב תל-אביב

Spread the love

חברה ערכית שאיננה מכבדת את ילדיה ולא את זקניה, אין לה זכות קיום. מדינת ישראל פשטה את הרגל מבחינה מוסרית. רבות נכתב על התעללויות פקידי סעד ו עובדים סוציאליים בילדים מסכנים שנתונים למרותם. נכתב גם על התעללות רופאים בחוסים וחולים  במוסדות פסיכיאטריים. מאומה לא תוקן עד עצם היום הזה. כעת, אנו עדים להתעללות קשה ומזוויעה, פעם נוספת,  מצידם של עמותת ויצ”ו המתוקצבת ע”י משרד הרווחה. עובדים סוציאליים ויזמים חמדניים החליטו לבצע עיסקת קומבינציה על גבם של קשישים חסרי ישע ולקבור את הקשישים בעודם בחיים.

בשד’ דוד המלך תל-אביב, ישנו בית אבות ויצו, שם מתגוררים קשישים חסרי ישע. בהנהלת ויצו החליטו לקבור את הקשישים כשהם חיים, ולעצור לקשישים את כל הפעילויות שהיו שם: ריקודים, מדריך ספורט וכל שרות שהיה ניתן לקשישים.

יזמים חמדנים בויצו החליטו לבצע עיסקת קומבינציה בשטח הנדל”ן בלב לבה של תל-אביב, ולגרוף הון עתק. על חשבון סבא וסבתא חסרי הישע. מרץ 2010 – בעקבות שיקולים עיסקיים למימוש נכס נדל”ני במרכז ת”א המשמש כבית אבות, החליטה הנהלת עמותת הרווחה ויצו לייבש את המקום ולחדול מלקלוט דיירים חדשים. הנהלת ויצו לא רק מבזה החלטת בית משפט המחייבת אותה לתחזק את המקום כראוי ולקלוט דיירים חדשים, אלא גם פוגעת בדיירים בכבודם ובמשפחותיהם.

 ויצו הנה מלכ”ר הנהנה מתקצוב שנתי של כ- 70 מיליון שקל ממשרד הרווחה, ועוד מתרומות, שנועדו לסייע לאוכלוסיות מוחלשות ולא להרוויח כסף מעסקאות נדל”ן.

בית האבות של ויצו ברחוב דוד המלך במרכז תל אביב הופך מיום ליום להיות בית קברות חי.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “ויצ”ו בית קברות לקשישים חיים (שד’ דוד המלך תל אביב) – ויצו מתעללת בקשישים בבית אבות כדי לממש עיסקת נדל”ן בלב תל-אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות