עו”ד יניב מויאל – אין קול ואין עונה בוועדה למניעת אובדנות בצל הגירושין ושירותי הרווחה

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-22S

[youtube=http://youtu.be/XKATQfJyOeY]

“אני באמת מצטער שהכתובת על הקיר עם אלון וולף היתה על הקיר ואני מצטער שהיא התממשה. האמת היא שאני לא הרגשתי שאני יכול לעזור לו. המערכת גם ככה אטומה. אני בתור עורך דין לא יכולתי לתת לו שום פתרון משפטי. הפתרון הוא פתרון אנושי ולא משפטי. לרוב האנשים האלה צריך לשמוע להם, צריך להקשיב להם. עכשיו הפתרונות צריכים להיות בשני מישורים: קודם כל שלא יכנסו יותר אנשים למעגל של מתאבדים, ודבר שני, אלה שכבר נכנסו למעגל של מתאבדים, לתת להם את התמיכה המתאימה, כדי שהם לא יממשו את הדבר הזה.

זאת אומרת, גם צריך לבצע פעולות שמונעות כניסה למצבי התאבדות ולהפוך את הליך הגירושין לעניין מינהלי, והדבר השני, לאלה שכבר נמצאים במערכת, נמצאים במצב של השפלה ושל יאוש וכל הדברים האלה, לתת להם את התמיכה ולטפל בהם ולהוציא אותם מיאוש. הדרך להוציא אותם מיאוש היא להחזיר להם את הכבוד, להחזיר להם את הילדים. . .”

 

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות