מנהלת בית ספר בבית שמש מתנכלת לילדה בכתה א’ בגלל מוצאה העדתי

Spread the love

אפריל 2010 – ככה יעשה לילדה שמנהלת בית הספר אינה חפצה ביקרה.

מנהלת בית הספר אומרת חד משמעית: “הילדה לא רצויה. אני לא רוצה את הילדה. המורים לא רוצים את הילדה. הילדה תהיה מבודדת חברתית.”

 המנהלת אומרת לאמא שהילדה תעבור סבל נוראי ובידוד חברתי איום אם האמא תשאיר את בתה בבית הספר, ומה יקרה לילדה אם האמא תתעקש להשאיר את הילדה בבית הספר. המנהלת אומרת: אף ילדה לא תתקרב אליה בהפסקות. אף ילדה לא תזמין אותה לביתה.” המנהלת לא באה ואומרת לאמא שהיא תסייע לילדה, אלא אומרת לאמא, הילדה לא רצויה. המנהלת שואלת עוד את האמא: “איך את כאמא שולחת את הילדה שלך לבית הספר כשאת יודעת שאנחנו לא רוצים אותה כאן?”

במשרד החינוך מכירים את הסיפור הזה ואף שמעו את ההקלטה עם איומי המנהלת. ברם המנהלת עדיין מכהנת בתפקידה.

 זכויות הילד? זה טוב על הנייר. בפועל, החינוך של משרד החינוך ראוי לבחינה מחדש.
ילדה בת שש וחצי מבית שמש הייתה אמורה ככל בני גילה לעבור את חוויית כיתה א’.

אלא שכיתה א’ לא תיזכר אצלה ואצל בני משפחתה כחוויה נעימה.

 מנהלת בית הספר מבצעת מסע הפחדה נגד הורי הילדה בשל מוצאם.
מסכת ההתנכלויות שעברה הילדה כוללות קליטה לבית הספר רק סמוך לחנוכה, וועד ההורים פתח בהשבתת מחאה בגלל שנכפה על בית הספר לקבלה, הילדה ישבה לבד בכיתה בשורה האחרונה, יום אחד ללא הודעה מוקדמת הועברה לכיתה אחרת על מנת שתמשיך לשבת לבד בשורה האחרונה.

 בפורים, לא קיבלה הילדה משלוח מנות וכו’ וכו’. רק באמצעות הקלטות של האמא את מנהלת בית הספר, הצליחה לחשוף את האיומים וההתעללות שביתה עוברת בבית הספר.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “מנהלת בית ספר בבית שמש מתנכלת לילדה בכתה א’ בגלל מוצאה העדתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות