דוד לוי שוטר חוקר נוער מתחנת משטרת הגולן בקצרין נוקם באזרחים חפים מפשע

Spread the love

תושבת רמת הגולן שהגישה תלונה במשטרת רמת הגולן על רכבה שהוצת, לא שיערה בנפשה כי הפרשה תגיע לכך שילדיה ייכלאו בכלא, על לא עוול בכפם. בית המשפט סגר את התיק ללא הרשעה, אך הנזק הנפשי לילדים כבר נעשה.  “אם זה קרה למשפחה הזו, זה יכול לקרות לכל אחד” אומרים שוב ושוב התושבים ביישוב הקטן ברמת הגולן.

דוד לוי חוקר משטרה מושחת ושקרן משטרת קצרין
דוד לוי חוקר משטרה מושחת ושקרן משטרת קצרין
דוד לוי חוקר משטרה מושחת ושקרן משטרת קצרין
דוד לוי חוקר משטרה מושחת ושקרן משטרת קצרין

לפני 4 שנים הוצת רכבה של נאווה (שם בדוי), מורה מוערכת בתיכון. המשטרה מתחילה לחקור ושמו של אחד מתלמידיה, שהשעתה בעבר על רקע התנהגות אלימה, עולה כאפשרות. התלמיד ושלושה מחבריו הופכים לחשודים, תלמידים רבים מוכנים להעיד אולם על אף העדויות הרבות, החקירה המשטרתית תקועה.

כמה זמן לאחר מכן, נאווה רואה משהו שמעורר את חשדה “אני רואה במו עיני את השוטר דוד לוי, רמ”ח התחנה של אז עם אמא של אחד התלמיד החשוד נכנסים למלון, ואז הבנתי למה החקירה לא מתקדמת”.

נאווה מגישה תלונה למח”ש וטוענת שהתנהלותו של השוטר דוד לוי, הרמ”ח, משפיעה על החקירה.

לפני כשנה, הבן הצעיר של הזוג התלונן לאחיו הגדול שמישהו משכבתו הרביץ לו. המנהל מתערב ומשעה את הנער המכה. לאחר מכן, המשטרה זימנה את שני בניה של נאווה לחוקרת הילדים בתחנה ושניהם נחקרים, על אף שלא עשו דבר.

כשהחקירה מסתיימת מכניסים את שניהם לחדר קטן ואוזקים אותם בידיים, ברגליים ואחד לשני. 10 שעות מאוחר יותר הם הועברו לכלא צלמון. למחרת הם נלקחים לבית משפט, השופטת מאשרת את הארכת מעצרם והם חוזרים לכלא צלמון. הבן הקטן משוחרר לאחר 4 ימי מעצר והבן הגדול לאחר 10 ימים.  בנה בן ה 17 של נאווה חוזר מהכלא במצב נפשי רעוע, הוא סובל מסיוטים בלילות ומאובחן כסובל מפוסט טראומה.
השבוע החליט בית משפט השלום בנצרת לסגור את התיקים של שני הילדים ללא הרשעה.

תגובת המשטרה: התנהלה חקירה מקצועית.

המשטרה מוסרת בתגובה כי “בשני המקרים המתוארים בכתבה התנהלה חקירה מקצועית ויסודית. טענות המשפחה חסרות בסיס ומגמתיות. עם תחילת החקירה, הוצמד לתיק פרקליט מלווה. בפרקליטות סברו שיש בסיס ראייתי להגשת כתב אישום, ומעצרם של הנערים הוארך שלוש פעמים על ידי שופטי הנוער. המשטרה פעלה משיקולי חקירה עניינים ואין מקום להטיל דופי בהתנהלותה”.

 מבקר המדינה הודיע השבוע כי פתח בחקירת המקרה

.

קיראו את הכתבה: http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=718713

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

5 thoughts on “דוד לוי שוטר חוקר נוער מתחנת משטרת הגולן בקצרין נוקם באזרחים חפים מפשע

  1. משטרת קצרין חוקרת ביסודיות?? חחח ראינו את זה באופן בולט במיוחד בחקירת רצח תאיר ראדה ז”ל. עושה רושם חזק מאוד שמשהו בתחנת קצרין רקוב מהיסוד…

    1. משהו בתחנת קצרין רקוב מהיסוד? חחח! אם את דויד לוי גיבו משטרת ישראל והפרקליטות ומערכת בתי המשפט והרוב הדומם בציבור שלא קם להרעיש עולמות על מקרה כה מקומם שמן הסתם היה רק הקדימון לרצח תאיר ראדה אז משהו במדינת ישראל! רקוב מהיסוד.

  2. אני באופן אישי יודעת על מה שעוברת המשפחה הנ”ל ואני מאמינה לכל מילה של המשפחה הנפגעת מדוד לוי אכן דוד לוי הרבה אנשים חיכו ליום הזה שמישהיא עם אומץ תקום ותיפתח את הפה יש עוד רבים וטובים שחפים מכל פשע שהצלחתה לזרוע בהם פחד על לא עבל בכפם הגיע הזמן שתלך הביתה ותפחד אתה סוף סוף תרגיש מה עשיתה להרבה אנשים ולבני נוער מהגולן ותבין שהחוסן והכוח שהיה לך זה לא לנצח אני בטוחה שאתה עכשיו מבוהל ומפוחד מהמצב אבל אנ חושבת שהגיע הזמן שתענש על נקמנותך הבלתי פוסקת ובלתי הוגנת בהרבה הרבה חפים בפשע סוף סוף בא לציון גואל תודה רבה!

  3. כולם מודיעים לזוועות המשטרה פה, החל מהרצח של תאיר ראדה שזכה לחקירה מביישת .
    ועד לאירוע המחפיר הזה, שללא ספק הייתה פה התעללות של השוטר דוד לוי.
    לדוד לוי נתנו כוח והוא מנצל אותו יותר מדי.
    אני קורא לרשויות הפיקוח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות