אבא ביקש למסור אגרת שנה טובה לבנותיו בבית הספר ונעצר ל- 4 ימים

Spread the love

“הייתי רוצה לתקוע בשופר שיזעזע את חלונות בתיהם של פקידות הסעד ושופטת בית המשפט אשר ניתקה אותי מבנותיי.

אשמח לו כמה גברים ואמהות שנותקו מילדיהם יבואו עימי כאקט סמלי לתקוע בשופרות מול בית משפט בפתח תקווה או מול משרדי לשכות הרווחה או בתי פקידות הסעד.

אני מאמין שלו נעשה אקט כזה יהיה לו אפקט אדיר לו יבואו מאות אבות ויתקעו בקול שופר אדיר מול בתי המשפט”.

כך כתב האב בדף הפייסבוק שלו.

האבא מנותק מבנותיו מעל שנה, לאחר שעברו הסתה וניכור הורי.

פקידות הסעד מלשכת רווחה פתח-תקווה, כשלו בניהול תיק המשפחה של האב ובמקום לקבוע לאבא הסדרי ראיה הוגנים עם בנותיו, מתנגחות בו על ידי הגשת תלונות כוזבות במשטרה והוצאת תסקירים שקריים לביהמ”ש לנוער פתח-תקווה, על מנת לחפות על מעשיהן הגובלים בפלילים. פקידות הסעד עושות שימוש לרעה בתפקידן ומונעות מהאב את זכויותיו ההוריות כלפי בנותיו בטענה, כי על האב לעבור אבחון מסוגלות הורית באלפי שקלים, אותו כבר ביצע האב לפני שנתיים על חשבונו, ושם נקבע כי לאב מסוגלות הורית מעולה.

שופטת הנוער יוכבד גרינוולד משמשת חותמת גומי של פקידות הסעד ומאשרת את דרישותיהן חסרות ההיגיון, תוך הטלת הוצאות כבדות על האב. האמנם ניתן לחייב אב לבצע שוב ושוב מבדקי מסוגלות הורית על חשבונו, כדי להתאים את תוצאות המבדק על פי דרישותיה של פקידת הסעד? התשובה ברורה, בוודאי שלא, אלא שהדלתיים הסגורות גרמו לשופטת לחטוא כלפי האב.

ביום שלישי האחרון כתב האב ברכת שנה טובה מאויירת לבנותיו והגיע למזכירות בית הספר כדי שיועצת בית הספר תמסור את האגרות לילדותיו. בברכות כתב האב לבנותיו שהוא אוהב אותן, מתגעגע אליהן מאוד ומאחל להן שנה טובה ומאושרת והצלחה בשנת לימודיהן. הדבר נודע לגרושתו וזו הגישה תלונה במשטרה שעצרה את האב למשך 4 ימים.

האב מסר כי הוא אינו מתכוון לוותר על חובותיו כלפי בנותיו והוא ימשיך ויפעל לטובתן וידאג למלא את זכותן לאבא פעיל ואוהב בחייהן.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות