קרן רונן איפרגן פקידת סעד מלשכת רווחה פתח תקווה הגישה תלונה נגד אב גרוש וטענה שפינצ’ר לה את גלגלי הרכב שלה בתאריך 8/11/2014. האב הציג דרכון המוכיח כי היה בחו”ל בתאריך זה

Spread the love

קרן רונן איפרגן, הגישה תלונה שקרית נגד אב גרוש, וטענה כי הוא פינצ’ר לה את גלגלי המכונית שלה בתאריך 8/11/2014. האב זומן לחקירה במשטרת הרצליה, שם הציג דרכון המוכיח כי שהה בחו”ל בין התאריכים 2/11/2014 ועד לתאריך 09/11/2014.

עוד שיקרה פקידת הסעד, כי האב ביצע אחריה מעקב ותלה נגדה מנשרים על יד ביתה בתאריך 8/11/2014.

משטרת הרצליה שחררה את האב לאחר 3 דקות של חקירה, כשהחוקר יעץ לאב לתבוע את פקידת הסעד תביעת עוולת נגישה.

פקידת סעד זו ניתקה את האב מבנותיו במשך שנה ושלושה חודשים, כשהיא מסרבת לקבוע לאב הסדרי ראיה, והסיתה את גרושתו להגיש גם היא תלונות שווא נגדו.

מוזמנים לקרוא את הקישורים על מנת להבין את הנזקים שגרמה עובדת ציבור זו הגורמת לנזקים למשפחות. רונן איפרגן במקום לתת שירות לאב, פעלה מתוך שיקולים זרים ומתוך רשלנות פושעת, וגרמה נזקים בלתי הפיכים נגד האב ובנותיו המנותקות ממנו בעוולה.

קרן רונן איפרגן היא תפוח רקוב במערכת הרווחה, ועל שר הרווחה לעשות בדק בית רציני ולהוציא מתוך המערכת את עו”ס רונן איפרגן שגורמת נזק למשפחות ולמדינה, משום שאם פקידת הסעד – עובדת ציבור, גורמת לאב לא לעבוד ולא להתפרנס, הוא לא יוכל לשלם שכר דירה, ויפול נטל על המוסד לביטוח לאומי.

אבא שיוצא ממעגל העבודה, בגלל התנהלות שערורייתית של פקידת הסעד, לא יכול להתפרנס, ובנותיו של האב שמנותקות ממנו, נגרם להן נזק בלתי הפיך שאי אפשר לתקן אותו יותר. מדובר בדיני נפשות.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “קרן רונן איפרגן פקידת סעד מלשכת רווחה פתח תקווה הגישה תלונה נגד אב גרוש וטענה שפינצ’ר לה את גלגלי הרכב שלה בתאריך 8/11/2014. האב הציג דרכון המוכיח כי היה בחו”ל בתאריך זה

  1. לורי

    האם ניתן להפגש

    אני צריך את עזרתך

    פנים אל פנים ל 10 דקות בילבד

    תודה מראש

    אילן

    בתאריך 12 בנובמבר 2014 בשעה 23:43, מאת “חדשות רווחה – לשכת רווחה גבעתיים –

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות