כתבת יחצנות של משרד הרווחה נגד אתר התנועה למען עתיד ילדינו – מדיניות השתקת הפיות של משרד הרווחה החלה בשנת 2008 וכיום היא מסתכמת בהגשת תביעות השתקה סלא”פ

Spread the love

בשנת 2008 הוקם האתר “התנועה למען עתיד ילדינו” – http://yeladeinu.wordpress.com

האתר נתן פתחון פה להורים שנפגעו מטרור משרד הרווחה, הורים שילדיהם נגזלו מהם באחת על ידי פקידות סעד בריוניות ואלימות באמצעות צווי חירום, והוצאת ילדיהם בהליך משפטי מיותר, שגרם לילדים נזקים נפשיים כבדים כמו גם נזקים להורים נפשיים וכלכליים.

הוצאת הילדים ממשמורת ההורים בוצעה מאז שנות החמישים, ונקראה אז פרשת היעלמות ילדי תימןhttps://childrenofyemen.wordpress.com

מדינת ישראל באמצעות משרד הרווחה, שאז נקרא משרד העבודה והרווחה או משרד הסעד, חטפו מאז ומתמיד ילדים ממשפחות מוחלשות, אימהות חד הוריות וגרושות, וסחרו בילדים באין מפריע.

כיום, ישנם אתרי אינטרנט רבים מעל 1,000 אתרים העוסקים במדיניות האכזרית והפושעת של משרד הרווחה החוטפים ילדים מהורים. מגמת הרחבת אתרי האינטרנט היא בעלייה, ומידי יום נפתחים על ידי הורים שילדיהם נחטפו מהם בידי עובדות סוציאליות אתרים המהווים גל-עד לפשעי משרד הרווחה.

אתר התנועה למען עתיד ילדינו, ששימש כמורה דרך בתחילת דרכו, מהווה אף היום מגדלור להורים שילדיהם נלקחו מהם בעוולה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות