מפנקס התעמולה של מיכל קרומר נבו – הבלוף של ועדת אלאלוף למיגור העוני: מביאים עניים לבכות על עוניים ואז ממליצים להגדיל את המשכורת לעו”ס

Spread the love

מאמר ממוחה הקודח של מיכל קרומר נבו, בשיתוף עם עו”ס עינת וגר-אטיאס. מאמר זה ממחיש לנו כיצד העו”ס משתמשות במצוקות האזרחים העניים כדי לייצר לעצמן פרנסה ולהגדיל לעצמן את המשכורות. השיטה פשוטה: מקימים וועדה כמו ועדת אלאלוף (גריאטר מטופש). מביאים אזרחים עניים ואזרחיות עניות לבוא ולספר על מצוקתם. אז העו”ס וצוות התעמולה מהאקדמיות השונות עוטפות את הסיפורים האלה בעטיפה צלופחית של תעמולת שקרים, כאילו כל הסיפורים הללו מצדיקים את הפניית תקציבי המדינה אל העובדות הסוציאליות, כדי שיהיה להן נוח יותר, נעים יותר וקל יותר לא לעשות כלום, ולחטוף ילדים ביתר קלות.

כן, שמעתם נכון: מיכל קרומר נבו וחברותיה רוצות שהכסף הפנוי במדינה יוצא על העובדות הסוציאליות, ולא ישירות לאזרחים העניים שזקוקים בדחיפות לעזרה כספית. הנה דוגמא כיצד העו”ס בציניות, מביאות נשים מסכנות לבכות ולהתייפח, ואחר כך העו”ס משתמשות בדמעות שזלגו, כדי לסדר לעצמן ג’ובים קלים ויותר, וכדי לדרוש שיקטינו להן את כמות העבודה, ושיביאו עוד ועוד עובדות סוציאליות מהמכללות לעבודה סוציאליות ויתנו גם להן העבודה.

הבלוף הכי גדול של ועדת אלאלוף הוא הקלישאה שהעו”ס הן סוכנות לשינוי חברתי.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות