עובדת סוציאלית מלשכת רווחה קריית אתא תקפה זוג הורים שביקשו עזרה וטרקה דלת על ידו של הגבר

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-37V

http://www.iba.org.il/bet/?entity=1115990&type=1

בלשכת הרווחה בקריית אתא הותקפו זוג הורים שנקלעו לקשיים כלכליים, על ידי עובדת סוציאלית ומנהלת מחלקת הרווחה. ההורים התלוננו במשטרה כי העובדת הסוציאלית תקפה אותם לאחר שביקשו סיוע במימון הוצאות מעון לילדיהם. לדבריהם הבעל נזקק לטיפול רפואי לאחר שהעובדת הסוציאלית טרקה את הדלת על ידו. במהלך הקטטה נגרם גם נזק לרכוש של מחלקת הרווחה.
המשטרה עיכבה לחקירה את בני הזוג, ושחררה אותם בתנאי שיתרחקו לחודש מלשכת הרווחה. השניים אמרו לכתבנו כי אינם אלימים, וטענו כי העובדת הסוציאלית מעלילה עלילות שווא, במקום להושיט להם עזרה. ממשטרת מחוז חוף נמסר כי נפתחה חקירה בעניין אך הם מנועים מלמסור פרטים בעניינה. בסיומה יועברו החומרים לעיון הפרקליטות.

מעיריית קריית אתא נמסר כי מחלקת הרווחה מסרבת לסייע למשפחה, וכי על פי החלטת בית המשפט נקבע שילדם ייכנס לרשימת המתנה במעון.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות