ישראל קמינסקי שוטר סיור מתחנת לב ת”א מאיים על עו”ד יערה רשף שבאה לייצג לקוחה במחלקת יולדות בי”ח ליס איכילוב

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-3XE

ינואר 2016 – בית חולים איכילוב תל אביב – מתוך פוסט פייסבוק של עו”ד יערה רשף –  שוטר תחנת לב תל אביב ישראל קמינסקי מאיים על עורכת דין שתעוכב, חרף הצגת תעודת עו״ד ויפוי כח תקף.

“יולדת שביקשה להשתחרר תוך חתימה על כתב ויתור – זכות הנתונה לכל אזרח, מצאה עצמה מוחזקת בכפייה באופן הזוי במחלקת יולדות בלא שהוצג בפניה או שנטען בפניה כי יש צו המורה לעשות כן, בלא שהוצג צו כזה בפניי, בלא שהסכימו לשחרר אותה וללא שצוות רפואי הסכים לשוחח איתה או איתי וחרף בקשות בנושא. מדינת ישראל? יותר כמו דיקטטורת קוריאה המפחידה.

באין אונים האם האומללה פנתה אליי, אך מסתבר שגם כאשר יש עו״ד שרוצה להגן על זכויות אזרח, אין קול ואין עונה. מחר על הבוקר נהיה בבית משפט על מנת להגיש עתירה דחופה ומתאימה, אבל בינתיים, זה ישראל קמינסקי, שוטר סיור מתחנת לב תל אביב, וככה מתנהלת מחלקת יולדות ליס באיכילוב, לידיעת כל הנשים ההרות המגיעות משכבת אוכלוסיה שנחשבת ל״מוחלשת״.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות