הוסטל רענן ברחוב שבזי 19 רעננה ממית את המטופלים שלו – התאבד בתליה חוסה הנמצא תחת השגחה של משרד הרווחה בערב יום העצמאות

Spread the love

משרד הרווחה ממית את המטופלים שלו. התאבד בתליה חוסה, שנמצא תחת השגחה של משרד הרווחה בהוסטל רענן הנמצא בבעלות ידיים פרטיות של חברת א.ג. דיור רעננה בע”מ, לאחר שהוזנח וספג התעללות מהמטפלים בהוסטל.

מוסדות הרווחה, נכשלו בהגנה על החוסה במקום לדאוג לרווחת החוסה והתפתחותו התקינה, הם דאגו להורדת עלות החזקתו במוסד תוך הפקרתו להזנחה והתעללות, והתוצאה לא איחרה לבוא. החוסה התאבד בתליה. איש לא היה שם להציל אותו.

למרות שההוסטל נמצא תחת חסות משרד הרווחה ובידיים פרטיות, המועסקים בו הם מתנדבים ארעיים ומתחלפים תדיר, חסרי ניסיון המבצעים ניסויים על גב החוסים.

בניגוד לתגובתה האלימה והבריונית של צפרא דוויק וצמד מרעיה נגד באי כוחם של נפגעי משרד הרווחה, הפעם מילאה החבורה את פיה מים, נוכח התאבדותו של החוסה, כדי לא לפגוע בתעשיית הפשע של הסחר בילדים, חוסים וקשישים.

כמה אירוני, מרוב “טיפולים”, המטופלים מתאבדים.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

3 thoughts on “הוסטל רענן ברחוב שבזי 19 רעננה ממית את המטופלים שלו – התאבד בתליה חוסה הנמצא תחת השגחה של משרד הרווחה בערב יום העצמאות

  1. לואי שם טוב היקרה!
    אני כרגע נמצא ברחוב, כי אחרי שהתקשרתי לכוננית של הרווחה בעיריית רעננה, היא טענה ששאלה את צוות הכוננים והם אמרו לה לטענתה כולם פה אחד שאיני מתאים להוסטל מסיבות לא ברורות, אחר כך טענה שהם מבקשים צילום ריאות כדי לבדוק שאני לא חולה בשחפת, וגם שהם קיבלו בדיוק באותו לילה 4 דיירים חדשים.
    אני שמח שקראתי את הכתבה שלך ומעדיף לישון בים או בפארק מאשר בהוסטלים המבאישים הללו..
    אשריך על עבודת הקודש שאת עושה!
    אני הייתי עד למאות ואלפי הפרות אדם בבתי חולים פסיכיאטריים, אני מתאר לעצמי שהם קורים גם בהוסטלים של הרווחה!
    יישר כח!
    אל תיתני לאף אחד להפיל אותך!
    את צודקת והמאבק צודק וראוי!

  2. לורי שלום

    אני דייר בא-ג דיור 20 שנה וגר בהוסטל רענן שנתיים וחצי. ההוסטל הוא הבית שלי והדיירים והצוות
    הם המשפחה שלי. החבר שלנו שעשה את הניסיון הנואש הוא יקר לנו וכולנו מתפללים שהוא יבריא.
    מה שכתבת גרם לי לצער נוסף כי בהוסטל שלנו יש צוות מסור שמשגיח עלינו 24 שעות ביום ותמיד
    יש איש צוות שאפשר לגשת אליו בכל מקרה, עם כל בעיה. חברי הצוות תמיד מתייחסים אלי ואל כל
    הדיירים בכבוד ומעודדים אותנו. אנחנו כולנו עובדים מחוץ להוסטל, יוצאים יחד לטיולים וחוגגים יחד
    את כל החגים. מה שכתבת ממש לא נכון, אני מבקש שתוציאי את זה ואשמח אם תבקשי סליחה.
    בברכה
    ש. דייר מתמודד בהוסטל רענן

    תגובת המערכת: בדיקה שערכנו מעלה כי התגובה נכתבה על ידי מנהל ההוסטל, שיש לו דם על הידיים. הדייר התאבד ולכן הוא לא יוכל לחזור לחיים. תחיית המתים עדיין לא קיימת בימינו. מי שצריך להתנצל זה מנהל ההוסטל שחוסך בהוצאות על חשבון הדיירים האומללים ומוציא תגובות שקריות ועלובות, הנחזות להיות בשם דיירים מוחלשים, המסוממים דרך קבע, ואין להם גישה לאינטרנט והפעם האחרונה שיצאו לטיול היה בשנת 2008, כשההורים שלהם התבקשו לסייע במימון.
    התגובה יצאה מכתובת IP: 89.139.139.122

  3. אני לא מכיר את הכותבת. אבל אני כן מכיר את ההוסטל ואת צוות ההוסטל. צר לי על ההתאבדות ואני מקווה שהדייר יצא מזה אבל אני מבקש לפרגן לצוות ההוסטל ולמנהלת כמנהל מחלקת מתנדבים בעיריית רעננה אני עובד באופן שוטף הן עם הדיירים ועם צוות ההוסטל ואני מתרשם לחיוב מהמקום ומהצוות. צר לי שהגברת החליטה להשתחל בצוות דווקא בימים קשים שעוברים על הדיירים ועל הצוות. אני מבקש לחזק את ידם. דורון בכר עירית רעננה

    תגובת המערכת: הדייר מת. איך הוא יצא מזה? התגובה שלך כעובד עיריה אומרת הכל, טיוח וחוסר איכפתיות לחיי אדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות