אבי גבאי השר להגנת הסביבה: הרשתות החברתיות והזמינות של התקשורת גורמת להקצנה. אם לא תאמר את דבריך בולט וקיצוני לא תהיה לך תקשורת

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-4uc

שבתרבות בוקר של אקטואליה, באדיבות: אודיטוריום העירוני רחוב הדדי 6 בת-ים

עיקר החינוך של הילדים נעשה בבית ולא בבית הספר. רוב החינוך זה מה שהילדים שלנו רואים בבית ועושים, ולא מה שאנחנו אומרים להם ‘איך  אתה מתנהג’, ולא מה שהמורה אומרת להם, איך להתנהג. הרשתות החברתיות והזמינות של התקשורת, גורמת להקצנה עוד יותר. אתה רוצה היום לומר משהו, אם לא תאמר את זה בולט וקיצוני, לא תהיה לך תקשורת.

אני כמעט ולא נמצא בתקשורת. יחסית לא, כי אני לא אומר דברים קיצוניים ואני לא מוכן לשלם את המחיר של לומר דברים קיצוניים. אם אתה לא אומר דבר קיצוני אתה לא בתקשורת.

אם אתה תראה את כל הפריימריז, אנחנו (מפלגת כולנו) אין לנו פריימריז, ואני אדם הכי דמוקרט שבעולם. אני אומר לך, שבעידן של רשתות חברתיות טוב שיהיו מפלגות בלי פריימריז. הפריימריז הוא דבר נורא. הוא יוצר הקצנה. תסתכל עכשיו על הליכוד, 30 חברי כנסת, חלקם נבחרו עם 2,000 קולות בלבד באזורי, ועכשיו בבחירות הבאות, הם יהיו צריכים להיות בארצית. זאת אומרת, שמ- 2,000 קולות הם צריכים להעלות ל- 20,000 מצביעים בתוך הליכוד. אם הוא לא יקצין, אם הוא לא יהיה בוטה – אין לו סיכוי. אותו דבר במפלגת העבודה, ולכן אני חושב שעידן הרשתות החברתיות לא עובד בפריימריז ולהיפך.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות