מיכאל קרשן: אמא ובן שפילחו בקבוקי בושם בסופר פארם לא יעמדו לדין יחד ומשפטם יופרד ת”פ 61980-02-15 אירמה ברדנשוילי, אלקו צ’רמשוילי נ’ מדינת ישראל

Spread the love

אימא וילד גרוזינים פילחו מוצרים בסופר פארם. במשטרה הבן הפליל את האמא. שניהם הועמדו לדין באותו כתב אישום. ההפללה של שווילי הבן את שווילי האמא במשטרה היא אמרת חוץ מפלילה שיכולה לסבך את האמא ולהרשיע אותה. הפרדת משפטים תגרום לכך שמה שאמר הבן על האמא במשטרה לא יוכל להיות מוגש בתיק נגד האמא.

ההגנה טענה שיש חסינות לבני משפחה מלעהיד אחד נגד השני, ולכן הפרקליטות חייבת להפריד את המשפטים. השופט הסכים לבקשה. ראו סעיף 4 לפקודת הראיות: “סייג לעדותם של הורה וילד”, “במשפט פלילי אין הורה וילד כשרים להעיד האחד לחובת משנהו, ואין כופים אחד מהם להעיד לחובת אדם המואשם יחד עם משנהו בכתב-אישום אחד”.

החלטה ביהמ”ש שלום כפר-סבא שופט מיכאל קרשן – הפרדת משפטם של אם ובנה משום החשש לפגיעה בכלל האוסר עדות קרוב ת”פ 61980-02-15 אירמה ברנדשוילי, אלקו צ’רמשוילי נ’ מדינת ישראל, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות