שחרור האבא אריאל פורמנובסקי ממעצר שווא / סרטו של בני דגן

Spread the love

עו”ד יניב מויאל, מייצג את האבא אריאל פורמנובסקי, שהלך לחפש את הבן שלו אברהם, בישוב נילי, מחוץ לקו הירוק. אריאל דפק בדלתות, כי האישה חטפה את הילד לפני חודש, לא רצתה לומר לאבא היכן היא גרה עם הילד. אריאל דפק במספר דלתות, שאל אם הם מכירים את הילד, אם ראו אותו, עד שהוא הגיע לאותו בית בו נמצא גבר שבעצם משכיר לאישה יחידת דיור במרתף. לאותו גבר יש קשרים במשטרה, הוא הפעיל את הבטחון בישוב ובמשטרה, ועצרו את אריאל, על השגת גבול.

אריאל הגיע עם צו בית משפט לקיום הסדרי ראיה.

עכשיו, כשהסתכלתי על המסמכים, מסתבר שמדובר באיומים, ולא על השגת גבול. כל האירוע צולם על ידי צוות שעושה תוכנית תיעודית לגבי מצבם של אבות על הסדרי ראיה עם הילדים שלהם, והוא צילם את המקרה של אריאל פורמנובסקי. הכל מצולם, ואם היה איומים או השגת גבול, היו רואים זאת בצילומים.

המשטרה מבקשת הארכת מעצר ב- 4 ימים. נראה לי אבסורד לחלוטין. יש פה ניצול ציני של קשרים עם המשטרה, ומרות וכוח, וסתם עצרו בן אדם. במקום שהוא יקח את הילד שלו לסוף שבוע, לפי החלטת בית משפט, האבא שהה סוף שבוע בבית סוהר. בושה וחרפה!
סיכום בתום הדיון, השופט אברהם רובין, סגן נשיא ביהמ”ש ירושלים, קבע שלא הייתה עילת מעצר, והוא ביקש לשחרר את אריאל פורמנובסקי, אבל המשטרה, ביקשה להגיש ערעור, ולפי ההלכה, ברגע שמבקשים ערעור אז מקבלים את הערעור. ניסיתי לתפוס את התובע ולקבל תשובה, האם יוגש ערעור, או לא. אם לא תהיה תשובה עד השעה 02:00 לפנות בוקר, אריאל ישוחרר, וכרגע אנחנו נמצאים בסטנד-אוף, מול התובעים. פשוט רואים נקמנות, זה שם המשחק. לא היה להם שום סיבה להשאיר את אריאל פורמנובסקי בסוף שבוע בבית סוהר, במעצר.
הם אפילו אמרו לו “תחתום על צו הרחקה, ואנחנו נשחרר אותך”, אבל הוא סירב. עובדה שאם אתה בעצם מבקש ממישהו לחתום על צו, אין לך שום עילה להרחיק אותו ולחקור אותו.

עכשיו 24:30 ובית המשפט קבע שעד השעה 02:00 בלילה, הם צריכים לתת תשובה אם הם מגישים ערעור.

המשטרה החליטה שלא להגיש ערעור. אריאל פורמונבסקי שחרור בשעה 03:30 לפנות בוקר.
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “שחרור האבא אריאל פורמנובסקי ממעצר שווא / סרטו של בני דגן

  1. לתבוע, לתעד , לתבוע ולתעד, להפיץ כמו וירוס ברשתות החברתיות. האדם הזה שהלך לחפש את בנו הוא גיבור בעיני, הוא סמל למאבק צודק חבל י מתפשר ולכן הוא יצליח!!!!

  2. כל הכבוד לכם! לעיתונאים ולכל אלו שמוחים על פשעי המדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות