כתב אישום נגד אב בית במעון של עמותת אור שלום בחיפה מואשם בביצוע עבירות מין בקטינה שהוצאה מביתה על ידי משרד הרווחה

Spread the love

גבר בן 36 ששימש אב בית במעון לנוער חוסה, מואשם בסדרת עבירות מין בבת 14 ששהתה במעון תחת אחריותו. הנאשם התגורר במעון יחד עם בת זוגו, שעבדה כמדריכה ואם בית במקום. כתב האישום שהוגש אתמול (יום ב’) לבית המשפט המחוזי בחיפה לו סעיפי אישום של עבירת מין בידי אחראי על חסר ישע, בעילה אסורה, בעילה אסורה בהסכמה ומעשה סדום.

בין השנים 2012 – 2015 שהתה הנערה מתוקף צו בית משפט במעון שבו מתגוררים קטינים שהוצאו ממשמורת הוריהם, במסגרת עמותת “אור שלום” שנתמכת על ידי משרד הרווחה. הנאשם הגיע למעון יחד עם בת זוגו, שעבדה כמדריכת לילה ואם הבית במקום החל מאוגוסט 2013.

בכתב האישום נכתב: “המעון אמור להעניק לילדים ולבני הנוער השוהים בו את חוויית החיים והגדילה במסגרת משפחתית, והורי הבית במעון אמורים לספק להם מודל הורי. הנאשם אמור היה לשמש דמות אב”.

החל מחודש אפריל 2015 פיתח הנאשם מערכת יחסים עם הנערה וביצע בה את המעשים המיוחסים לו בשטח המעון ובסביבתו. אב הבית אף המשיך לבצע בנערה עבירות מין גם לאחר שהמעון נסגר והיא שבה להתגורר עם אמה.

d797d795d7a8-d7a9d79cd795d79d-d7a1d797d7a8-d791d799d79cd793d799d79d

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות