השופט סארי ג’יוסי: אין סיכוי לערעור בבית משפט מחוזי אם מדובר במזונות והמערער הוא גבר רמ”ש 13967-02-16

Spread the love

השופט סארי ג’יוסי מבית המשפט המחוזי בחיפה מתמוגג כאשר מגיע אליו עוד תיק שמאפשר לו לרסק גבר ולהשליך אותו, ללא תקווה, הישר אל מותו. הנה דוגמא לגבר שאשתו הגישה להוצל”פ חיובים ביתר, חיובים כפולים וחיובים פיקטיביים. גם כספים ששולמו במזומן לבא כוח האישה. מי שטיפלה בהוצל”פ הייתה הרשמת מרגולין פלדמן, הדוחה כל טענה שהגבר טוען. אחת השיטות שלה היא לדרוש מהגבר להביא חוות דעת של רואה חשבון. זו ממש בדיחה. היא רשמת הוצל”פ והיא לא יודעת לבצע חשבונאות בעצמה? היא לא יכולה להזין נתונים למערכת שהיא מופקדת עליה ולראות כמה יוצא?

סארי ג’יוסי

כרגיל בהוצל”פ לחייב אין סיכוי להתמודד עם הטענות האלה. מכאן צריך לערער אך מגיעים לבית המשפט למשפחה, שתוקע את הערעור לכמה שנים ובסוף כרגיל, מהווה חותמת גומי להוצל”פ. ואז מערערים למחוזי, אבל אז השופטים במחוזי מתעצבנים למה מטרידים אותם, כי הרי יש הלכות שאסור להטריד את בית המשפט בגלגול שלישי.

ביהמ”ש מחוזי בחיפה בשבתו כבית משפט לערעורים אזרחיים השופט סארי ג’יוסי רמ”ש 13967-02-16 פסק דין, קובץ pdf

113 213 312 412 512 612

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות