התאבד אב גרוש קובי קראוס מדען פיסיקה לאחר שהשופטת רבקה מקייס סירבה לקבוע לו הסדרי ראייה עם ילדיו

Spread the love

עוד אב גרוש התאבד: קובי קראוס Kobi Kraus. הטריגר להתאבדות: שופטת המשפחה רבקה מקייס. האבא השאיר מכתב התאבדות בו האשים את גרושתו ואת השופטת רבקה מקייס. “רצחת אותי” הוא כתב על רבקה מקייס בדקותיו האחרונות. השאיר אחריו 4 ילדים יתומים.

קובי קראוס ז"ל

האבא קובי קראוס היה מדען מבריק, PhD מלח הארץ, אחד המוחות המבריקים ביותר ב-Holon Institute of Technology, שפרסם 14 מאמרים אקדמיים מוערכים ביותר המצוטטים בהרחבה בקהילה האקדמית של הפיסיקאים. בשנים 2013-2014 הירצה כפוסק דוקטורנט באוניברסיטת בר אילן. בין השנים 2004 עד 2008 עבד ברפאל, ופיתח אלגוריתמים לעיבוד מידע במערכות הגנה. למד במכון וייצמן ובטכניון. על כל תאריו האקדמיים קיבל “סומה קום לאודה”.

המוח המבריק הזה לא יכול היה לסבול את הסבל שהשופטת רבקה מקייס גרמה לו. הוא החליט להתאבד. https://www.researchgate.net/profile/Kobi_Kraus

 לפרופיל בלינקדאין: https://il.linkedin.com/in/kobi-kraus-476ab0b6

 כך כתב בפרופיל על עצמו:

The one thing that I do the best, and love the most is: Taking a real-life problem, modeling it mathematically, and solving it.  The more fundamental the problem is – the better.  The more creative and innovative the solution is – the best.

הנה המדען שאהב לפצח אתגרים בתחום המדע, לא הצליח לפצח את סודות ההתמודדות עם בתי המשפט למשפחה בישראל. לזה אין פיתרון. גבר באשר הוא גבר שנכנס לאולמה של רבקה מקייס הופך מייד למסוכן פטריאכלי בפוטנציה. אין לו סיכוי. מקייס מתייחסת אליו כאילו נתפס והובא בפניה אייכמן בכבודו ובעצמו.

אחד כמו קובי קראוס היה צריך פשוט להציל את חייו, לקום ולברוח מהארץ. רבים עשו זאת ואכן יש חיים טובים בחוץ לארץ. מי שנשאר בארץ אחת דינו: התעללות ביסורים קשים. כך חרצה את דינו רבקה מקייס, והוציאה לפועל את דינה. וזו התוצאה:

מודעת אבל קובי קראוס

להלן כמה ממאמריו של קובי קראוס בתחום הפיסיקה. ככה ישראל מאבדת את מיטב בניה. המתאבד היה מהיהדות הסרוגה של בנט, אילת שקד ושולי מועלם. לילדיו נאמר: היהדות של אביכם לא הגנה עליו מפני המוות. להיפך, היהדות של אביכם היא זו שהובילה אותו היישר לזרועות המוות.

Quasiperiodicity and topology transcend dimensions
Topological Pumping over a Photonic Fibonacci Quasicrystal
Four-Dimensional Quantum Hall Effect in a Two-Dimensional Quasicrystal
Enhanced compressibility due to repulsive interaction in the Harper model
Comment on “Topological equivalence of crystal and quasicrystal band structures”
Observation of Topological Phase Transitions in Photonic Quasicrystals
Strong side of weak topological insulators
Topological Equivalence between the Fibonacci Quasicrystal and the Harper Model
Experimental Observation of Topological States and Adiabatic Pumping in 1D Photonic Quasicrystals
Topological States and Adiabatic Pumping in Quasicrystals
Majorana fermions on a disordered triangular lattice
Determining topological order from a local ground state correlation function
Majorana fermions of a two-dimensional p_ {x}+ ip_ {y} superconductor

בתמונה: יעקב קראוס יושב משמאל, יחד עם עודד זילברברג, יואב להיני, זוהר רינגל, ומור ורבין.

%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa-%d7%a7%d7%a8%d7%90%d7%95%d7%a1 %d7%a7%d7%95%d7%91%d7%99-%d7%a7%d7%a8%d7%90%d7%95%d7%a1-%d7%95%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%95

הטריגר למוות: רבקה מקייס

בלעדי: פרשת ‘השופטת הנוקמת’מחדל בבתי המשפט לענייני משפחה: השופטת בתיק הגירושין שימשה …השופטת העבירה את הטיפול בלקוחה לבעלה, וזה הורשע בבית הדין …השופטת רבקה מקייס – קצת מידע על קורות החיים “המוסתרים” …הגברים נגד השופטת רבקה מקייס – Nrg

כמה מילים על מקייס משנת 2008.

50 אבות גרושים או בהליכים גירושין יוצאים נגד שופטת בית המשפט לענייני משפחה בכפר סבא, רבקה מקייס. לטענתם השופטת מעכבת  דיונים בנושאי משמורת על הילדים, ונוהגת בקשיחות כלפי גברים במהלך הדיונים.  “כאשר אני מגיע לדיון בפני השופטת מקייס, מצמידים לי מיד שומר אחד שיושב לידי ומסתכל על כל התנועות שלי”, מספר אחד המתלוננים אורי עין צור.  “אני מרגיש מאוים על לא עוול בכפי. שאלתי את עורך הדין שלי מה זה אמור להביע, והוא השיב שהמטרה היא להפחית את הסיכון לגילויי אלימות. להרגשתי, היא רוצה להשפיל את הגברים שמגיעים אליה. במקום לעזור, אני מרגיש שהמערכת כולה מתנכלת לי”. מוסיף עין צור. “היא לוקחת את הזמן ומגבילה במספר העדים” טוען מתלונן נוסף, ניב עמית, “אם יש לי חמישה עדים, היא תתיר לי להביא רק שניים”. מהנהלת בתי המשפט נמסר בתגובה: “התלונות שהוגשו בעניין השופטת מקייס נבדקו על ידי הנהלת בתי המשפט ונציבת תלונות הציבור על שופטים ולא נמצא בהן ממש”. “החלטות שיפוטיות נתונות לביקורת של ערכאת הערעור ויש להצטער על כך שגורמים המעורבים בתיק בוחרים להתנהל בדרך בלתי ראויה כנגד שופטת הממלאת את תפקידה השיפוטי”.

הפגנה נגד רבקה מקייס בלשכת עורכי הדין | הקואליציה למען הילדים, היהלומן טען: אני מרוויח 9,000 שקל – וחייב 6,500 שקל מזונות

השופטת רבקה מקייס
השופטת רבקה מקייס. סגרה עוד תיק בהצלחה.
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

95 thoughts on “התאבד אב גרוש קובי קראוס מדען פיסיקה לאחר שהשופטת רבקה מקייס סירבה לקבוע לו הסדרי ראייה עם ילדיו

  1. שופטת רשעה. כל מי שמעוות את הדין בישראל דינו גהנום.אתם תשלמו. כל האבות יותר טובים מהשופטות הרשעות האלה. אין דבר כזה הורים לא טובים. יש בית משפט של רשעים. תדייקו.

  2. ברור. שופטים ממוצא מרוקאי בד”כ תופסים את תפקידם כתפקיד של אדוני ציבור ולא של משרתי ציבור. הם גם נקמנים ודורשים תחושת חשיבות מתמדת. כזה הוא גם השופט אסולין פנחס ימ”ש שמנע קשרים בין הורים וילדיהם בשבתו על כסא הרשע בבימ”ש (למעשה כסא גלגלים, תודה לאל) בבימ”ש באר שבע.

  3. אפה השוויון אפה הצדק?
    גברים תלחמו על הצדק שלכם הילדים של שתיכם . הוא זרוק בשכירות והיא בבית עם הילדים וצריך לשלם מזונות ואסור לא להיראות את הילדים שלו.,..

    שופטים ללא רחמים. מי שמכם לשפוט “צדק”???

  4. לא יכולתי לקרא את הכל – בגלל הכעס והתסכול שמידע המובא כאן מעורר.
    אין ספק שיש הרבה דברים נכונים, כי לצערי חוויתי בעצמי איך בתי משפט בישראל מתנהלים, והגב’ אל מקייס אינה השופטת היחידה ש”האצבע שלה קלה” על על פעמון הזעקת אנשי הביטחון, ובעיקר שלא לצורך. זאת רק כדי שתוכל לכתוב אח”כ בפרוטוקול “הייתה התלהמות” . כמובן כשהצד המועדף על השופטת (לא אלמקייס שופטת אחרת ) מפריע צועק וכו’ זו לא התלהמות.

    מה שלא מובן לגמרי זה איך השופטת אלמקייס משמשמת היום כסגנית נשיאת בית המשפט לענייני משפחה בפ”ת, והיא זו שממנה שופטים לדון בתיקים לפי “העדפותיה”. היה לה הרבה כוח כשופטת ועכשיונתנו עוד עוד כוח? ??
    מה ההיגיון ? מדוע לא מעיפים אותה מהמערכת הרקובה הזו?

  5. יש שופטת בכירה במערכת בתי המשפט בתל -אביב שכתבה ספר
    “מי ישפוט את השופטים”

  6. אין ספק שהשופטת רבקה מקייס עושה נזק למערכת המשפט. עברתי אצלה תהליך ארוך ומייסר. למרות הטענות שהיא ובעלה מקבלים שוחד, קשה מאוד להוכיח זאת. היא מנוסה ומתורגלת שתמרון המערכת לגחמותיה. עם כל הצער שבדבר.

    1. אפי – שים לב למה שכתבו לפניך. הוא היה מניפולטור ולכן הזוגיות החזיקה מעמד ונולדו ארבעה ילדים. עד שהתגלו פרטים שכבר לא הותירו מקום לספק והמניפולציות כבר לא עבדו.
      הוא היה מסוכן לילדים בפירוש.
      חבל שאנשים מגיבים בלי להכיר את הסיפור.

      1. השופטת רבקה מקייס מתנהל באכזריות לשמה כלפי הנידונים לפניה וזה מקרה טראגי. חבל שהיא גיבורה על אנשים פשוטים. לפי הדיווחים עם עבריינים היא דווקא מסתדרת מצויין: לאחרונה היא העניקה לעבריין אלי עובדיה שליטה בחברות משגשגות לאחר שהאחרון ביקש בסה”כ פס”ד הצהרתי על בעלות באחד מנכסי החברה. השופטת רבקה מקייס מסוכנת לאנשים מן השורה אך מטיבה עם מי שחזק ממנה. פשוט בושה!

  7. אפי, אסיר תודה על כל שכתבת… אני איתך ועם כל הגברים אשר סבלו, אלה שסובלים וגם עם בנינו אשר בלי כל ספק יהיו קרבנות למערכת משפט ומוסדות עקומים וצמאי דם. איום ונורא וככל הנראה לצערינו חסר תקנה. זה מתסכל !

  8. לורי שם טוב, אסיר תודה על כל שכתבת… אני איתך ועם כל הגברים אשר סבלו, אלה שסובלים וגם עם בנינו אשר בלי כל ספק יהיו קרבנות למערכת משפט ומוסדות עקומים וצמאי דם. איום ונורא וככל הנראה לצערינו חסר תקנה. זה מתסכל !

  9. קצת סדר בדברים וברוע שאנשים שופכים פה.
    לגבי אורי שהגיב נגד האבא וטוען שלמד איתו אינני יודע אם זה איזה שקרן או לא (אם זה שם בדוי) אבל דבר אחד בטוח אני למדתי עם קובי ביסודי ובתיכון (בישיבה תיכונית יבנה חיפה) ולא היה שום אורי בכיתה שלנו וגם לא בכיתה המקבילה. היינו שכנים כל הילדות. בנוסף אני עבדתי עם קובי ברפא”ל בזמנו ולמדתי תואר שני בזמן שהוא למד תואר שני בטכניון. לא זאת ועוד שנצטלבו דרכינו שוב בעיר רחובות והיינו ממש שכנים שני רחובות צמודים והתפללנו באותו בית כנסת. הכרתי גם את אשתו וגם את חמיו.
    בזמן שהיינו שכנים בשנים האחרונות לא ראיתי שום סימן ממה שאורי כתב כאן ונראה לי כי ממש מדובר בילול כבוד המת. אינני מכיר את הסיפור לעומקו כי מעולם קובי לא דיבר איתי בנושא ובשנים שנפרדו לא היינו כמעט בקשר. בכל אופן מה שאני כן יכול להגיד זה לא על המקרה עצמו כי אינני מכיר את הפרטים אלא על קובי כבן אדם: קובי היה סופר ריאליסט, אכן מדען מעולה, ואדם בעל עקרונות. להגיד שקובי היה מסוכן זה בפירוש הכפשה והוצאת שם רע והייתי נזהר זהירות יתרה במיוחד כשאדם אינו חי ואינו יכול להגיב. המקלדת סובלת הכל אך אנו כבני אדם אוי לנו שנקבל כל דבר שנכתב כמובן מאליו. אינני יודע אם קובי היה קשה בבית או לא אך ברור כי הדמות שאורי מצייר רחוקה מלהיות קובי. גם אם אופיו היה קשה בבית ולא נראה בחוץ עדיין המרחק לאדם מסוכן כמו שנכתב כאן הוא שמים וארץ. בנוסף, זה שאשתו (שהינה עורכת דין ןמשכילה גם כן) הביא איתו 4 ילדים זה אומר הכל. אדם נורמלי לא מביא ילדים עם משהו מסוכן. ברור שהכל ליבוי והקצנה של התמונה אחרי שמתחילים הסיכסוכים בגירושין. אינני מתיימר לכתוב דעה על הגירושין ספציפית כי אינני מכיר את כל הפרטים אך בלי ועם קשר למקרה זה ברור כי מערכת המשפט בדיני משפחה מפלה גברים זה שנים. הנתונים הרישמיים מראים שאחוז ההתאבדויות בקרב גברים גרושים הינו מטורף. באחוזים מדובר ב-פי 8 יחס בין אחוז היחסי של גרושים באוכלוסייה ללא גרושים באוכלוסיה. זה נתון לפי בית הלל (יש מקורות שמראים מצב הרבה יותר גרוע) אבל זה מספיק ואומר הכל.
    המזונות, הסדרי ראייה, חלוקת רכוש מקשים על הגבר מאוד בחסות הארגונים הפנמיסטיים שמחריבים כל חלקה משפחתית טובה.
    אנו כבני אדם כשכותבים על אחרים צריכים לשים עצמו במקומם לפני שנדון אותם ולהיזהר עשרת מונים כשמדובר באדם שאיננו איתנו כאן ואינו יכול להגן על שמו הטוב. קובי היה תלמיד מצטיין ושקט ובא ממשפחה מצויינת ואני מכיר אותה היטב. אנו צריכים להיות אמיתיים עם עצמנו ולומר כי ידנו לא שפכה את הדם גם אחרי הסיפור לא רק לפני.

  10. איזה כיף לראות את גרושתו עכשיו עובדת כמו מטורפת וקורעת את עצמה עד זוב דם כדי לשרוד…מגיע לכולרה הזו על כך שהיא לא מסוגלת להגיע להסדר עם אב ילדיה.

    בכל מקרה, חבל שהתאבד, במקומו הייתי מתחיל חיים חדשים בחו”ל, אני מאמין שהוא היה מסתדר, לא נותן לה שקל מזונות, שתסתדר בעצמה, ונותן לאישה להירקב בעודה בחיים.

    1. מה פתאום אם כבר חייה עכשיו יותר קלים.. תקבל את המזונות מביטוח לאומי ובנוסף תהיה זכאית לקצבת שארים על כך שהיא מוגדרת אלמנה לפי החוק

      1. הבסיס לרוע של הממסד הישראלי הן בחטיפות ילדים והן בפירוקי משפחות נובע מ-EUGENICS.
        בן דודו של קלוין “המציא” את האידיאולוגיה הזו ומדינות רבות אימצו אותה. כולם פשעו נגד תושביהם. היו אף שלקחו את זה לקיצוניות, היטלר וחבורתו. רוב המדינות עדיין מפעילות את האידיאולוגיה בצורה שיטטית ומוסוית בחוקים דרקוניים. חלקם ביטלו חוקים שפרצו לתודעה הבלתי נתפסת של הנורמלים (כגון המתת מפגרים ועיקורים כימיים). ישראל לא נבדלת, זקנים בבתי חולים מקבלים מעין טיפול חלקי, ילדים נחטפים לתעשיית המוסדות, נכים מקבלים קצבאות רעב, עולות ממדינות “נחשלות” מקבלות דפו פרוברה לדלל אוכלוסיה, אבות מופרדים מילדיהם בשיטות הפרד ומשול. השיטה הזו גם עשירה כלכלית ומוסוית שמאפשרת לה כוחניות כמעט אין סופית. האזרח החלש חסר סיכוי. גם אם יצרח וקולו יגיע לגלקסיה הכי רחוקה מצבו לא ישתפר. חלשים יש הרבה והם מנוצלים כחומר מזין בערה של השיטה.
        בלעדי בני האדם החלשים הם לא היו מתקיימים ולכן מעגל שימור האנרגיה מקויים בהסתרה על ידי כל הגורמים האקטיביים (רווחה, שופטים, וכו) והפסיביים (שוטרים, וכו) שרותמו לעזור להם.
        השיטה של האוגניקה הישראלית היא לשטות בכלל האזרחים שאינם נפגעים הן על ידי הסתרת האירועים והן על ידי הפצות תעמולות נסתרות וגלויות המתארות את טובת לקוחותיהם או תיאור פועלן המטיב. לאחרונה, השטיון של הכלל גם במצבי הטיפול של ההתקוממויות, בדיקות ועדות חקירה מטעמם על עצמם ופרסום מסולף של העובדות, (ראה מקרה חטיפות ילדי העולים).

        כדי לתקן את הפשע, מאזן התודעה של הקורבנות כנגד מאזן של כלל האזרחים בעניין חייב להיות גדול יותר. כדי להשיג זאת, חייבים כולם להירתם ולפרסם את סיפורם ואת סיפוריהם של אחרים. הזמן יעשה את שלו.

  11. טדי היקר,
    למרות האתוס שמנסים לעשות לאחרונה – מצדה זו לא גבורה. חכמי ישראל הסתייגו מההתנהגות הזו. אדם מאמין אינו יכול להצדיק רצח, בטח שלא רצח של עצמו. אין שום מקום בהלכה היהודית שמתירה התאבדות.

  12. אנשים כאן מגיבים מבלי לראות את הפסיקה הספציפית ומבלי להכיר את המקרה לגופו. מסיתים נגד השופטת ומצדדים באב המתאבד. על סמך מה? הרי היתה לו אפשרות לערער על פסק הדין, לו מצא שאינו לרוחו. אך הוא בחר בדרך של אדם מעורער בנפשו. זה כשלעצמו אומר ״דרשני״.

    1. על סמך מה?
      על סמך הגיון בסיסי מינימלי. כזה נראה לי שלך אין. אב לארבעה ילדים הפך למסוכן לילדיו ברגע שהתגרש מאישתו ? זה נראה לך ? ואם כך למה כל כך הרבה מקרים של החלטות משפטיות מן הסוג שמרחיק אבות מילדיהם ? החלטות שכאלה יוציאו כל אדם נורמלי מדעתו. קובי קראוס היה שפוי מאוד, אבל הלחץ הנפשי והיאוש הכריעו אותו. לערער כשידוע היטב כי בנסיבות דומות הערור לא שינה מאומה? תעשי חושבים.

      1. הוא לא הפך למסוכן ברגע שהוא התגרש. הוא תמיד היה מסוכן. יש סיבה לגירושין. ויש סיבה לפסקי הדין של השופטת. הוא היה מסוכן.
        חבר שלי היה שכן שלהם. הוא אמר שהוא היה שומע אותו צועק על הילדים. הם פחדו ממנו פחד מוות. אישתו של חבר שלי לא הייתה נותנת לילדים שלה לשחק אצלהם בבית עם הילדים של קובי, בגלל שהיא לא רצתה שקובי יפחיד אותם גם.
        ברגע שאדם מתאבד הוא לא הופך להיות מסכן וטלית שכולה תכלת. בעיני התאבדות זו בריחה. התאבדות זו פחדנות. התאבדות זו אלימות ברמה הכי גבוהה שיש. התאבדות זו תבוסתנות.
        מקווה שגרושתו והילדים יוכלו להתאושש מהר ולשקם את החיים שלהם ולחיות בשלום ובביטחון

        1. מצטער, איני מסכים עמך. התאבדות אינה בריחה מן המציאות … יש מקרים כשהתאבדות היא גבורה (שמעתה על מסדה?) כשמגיעים מים עד נפש אדם מאבד כל תקוה וחייו אינם שווים יותר. בלי קשר לצעקות אשר יקשה לנו להבין את סיבותיהן, הוא הייה אב לארבעה ילדים. שום דבר בעולם לא הייה צריך לפגוע בזכות הזאת.

  13. עוד פסיכי מסכן שחוכמתו הרבה מדי פגעה בשפיותו ומה שסביר להניח הוא שהמסכן היה מסוכן לילדיו והורחק מהן. בהיותו פסיכי הוא גם אימלל אותם בהתאבדותו וגרימת יתמותם.
    חסר אחריות כנראה היה בחייו ובמובהק גם במותו .
    כמובן שחברבורות אעלק זה אבא ינצלו התאבדות הפסיכי הזה לטובת אגנדה שלהם.

  14. לא יודע מה היה שם ואם הוא היה אלים או לא, אני רק בטוח שמי שהכי אומללים אלו הילדים.
    מה שאני יודע שחבר טוב שלי שהוא אבא למופת ואדם מהשורה, שגידל כמעט לבד את הילדים שלו בגיל צעיר לטובת לימודים של גרושתו שמרווחיה יותר ממנו, עובר כעת מסע נקמה מגרושתו, היא ממש מתעללת בו כמו בבובת וודו, כל מה שאפשר להקשות עליו היא עושה והאמת שהיא עושה עבודה טובה ומקצועית זה מתחיל בהכפשות של האבא בקהילה הלימודית שבו הילדים לומדים, תביעות מימין ומשמאל, כולל מזונות לא ריאליים וביקורות של עובדות סוציאליות, האבא נלחם בשיניים בכדי לראות את הילדים שלו,
    האמת היא שאני דואג לו, כמה אפשר להתעלל בך דרך המקום שהוא הכי רגיש אצל כל אדם, הילדים.
    חברים באמת לפני שאתם מתחתנים חשוב שתדעו ממי אתם מתגרשים, לא רוצה להפחיד, אבל על תהיו פזיזים, לצערנו החוק לא מיטב עם הגברים הגרושים.
    אני מקווה שאם במקרה יש כאן אשה שחושבת דרך מבט של נקמה, אני מבקש ממך, אני בטוח שיש צדק בכעס שלך אבל תנסי לחשוב על טובת הילדים קודם כל, יש נוסחה שלא בדקתי אבל היא נראית לי הגיונית:
    אבא מאושר >> ילדים מאושרים >> אמא מאושרת
    י

    1. נכון וגם נכון, וגם הנוסחה ההפוכה היא נכונה … אבא לא מאושר >> ילדים לא מאושרים >> אמא לא מאושרת.

  15. זו פסיקה אחת רעה מני רבות , השופטות בארץ כולה מורעלות על הגברים , יש בהן איזה רעל שהן מרגישות שהן צריכות להאשים אותנו ולהשפיל אותנו.
    אבל זו רק ההתחלה כי אחר כך מגיעים גורמים נוספים במדינת ישראל שהן באופן חד משמעי לטובת הגרושה
    הגרושות גומרות אותנו בחסות המדינה
    וזה בתי משפט , שופטות ,הוצל”פ נשים משחקות אותה תמימות ופגיעות , אבל הכח האמיתי בידיים שלהן
    במניפולטיביות ואישה זה יצור מניפולטיבי , אל תתבלבלו אם אישה רוצה למרר לגבר את החיים היא יכולה לעשות זאת בקלות והכל בחסות המדינה!

  16. כתבה רצופה המצאות ובדיות.
    קובי לא השאיר שום מכתב.
    אפילו השוטפת מקייס לא האמינה לעלילות של הגרושה וקבעה הסדרי ראייה סבירים החל מההתחלה. כולל חלוקת הרכוש. לא בזה מואשמת מקייס וכל מה שכתבת זו המצאה מטורפת שלך.
    את נדרשת להסיר את הכתבה מיד.

  17. מבקש להירגע כאן. לא מכיר את השופטת. ובקושי מכיר את האשה. אני כן מכיר את קובי ולמדתי איתו גם בתיכון ואח”כ היינו יחד באוניברסיטה. חכם? נגיד. מדען דגול? נו, באמת. אלים? בטוח. קובי חשב שאלוהים קטן לידו. אם משהו קורה לא כמו שהוא רצה, הוא היה מתעצבן לאללה. כאילו מה קרה. אני פעם ראיתי אותו בבית כנסת עם הבן שלו. הוא לא התייחס אליו. הוא היה עסוק בלעשות רושם על איזו בחורה שם. זה בחור דתי שאמור להתפלל עם הבן שלו? אני שואל אותו מה קורה וכאילו צוחק שהבן שלו משועמם. מה הוא אומר לי? עזוב, הוא לא יודע להתפלל ושיעשה מה שהוא רוצה. זה אבא? הייתי בהלם. תפקיד של אבא זה ללמד את הילדים שלו. אחר כך הוא יכול לפתור בעיות בפיסיקה. עצוב לי שהוא היה פחדן מידי וברח למוות. אבל תכירו את האדם ואז תחשבו אחרת על כל הסיפור כאן.

  18. מספיק כבר!!!
    אם אתם לא מכירים את הנתונים אל תגיבו!!
    אתם לא מכירים את הבנדם. כן. הוא מבריק וחכם וגאון הדור. אבל בתוך הבית הוא חיית טרף. יצאתי איתו כמה חודשים. הוא היה מאוד אינטילגנטי ועושה רושם נפלא. עד שנחשפתי לצד האפל שלו. הוא היה אלים כלפיי. ודי. לא נתתי לזה לקרות שוב. עזבתי אותו מייד.
    עצוב לי על גרושתו שהייתה צריכה לסבול אותו כל הזמן הזה. לפחות עכשיו היא יכולה לשקם את החיים שלה. בהצלחה

    1. עירית , הייתי בוחר להאמין לך אילולא הייו להם 4 ילדים. עוד מעט תגידי שהוא גם אנס את אישתו?

  19. ולעומת זאת יש אבות שמרגע הגירושין לא מעונינים לכבד את הסכם הגירושין בהסדרי הראיה ולא מקיימים בכלל פגישות עם ילדיו ובעצם מתנתק מהם ומטיל את כובד המשקל בכלכלת הילדים על האם כנקמה, האב הקים משפחה חדשה ואילו את ילדיו זנח, האם קיים חוק המחייב את האב לקחתם עפ״י תנאי ההסכם?
    ליבי נכמר על קובי קראוס שליבו לא יכול היה לשאת את הריחוק מילדיו ולקח את חיו בידיו

    1. תתביישי לך , שנתיים גרושתי לא מאפשרת לי לראות הילדים שלי , למרות שיש לי הסדרי ראייה , היא עוברת על חוק , ביזיון בית משפט !! נשים תפסיקו לשחק אותה מסכנות ,אתן המורות של השטן בחסות החוק והשופטת הנכבדת

  20. What kind of human being, let alone a woman, will not allow a father see his children?
    Only a judge without a heart and no consciousness!
    Is this what you call justice?
    Same on you!

  21. כולם מברברים כאן
    מאחלים אסונות לשופטת
    כאילו שאנשים ירגישו יותר
    טוב אם יקרה משהו לשופטת.
    אנחנו מדינת חוק ולכן לכל מי שרוצה לעשות שינוי שיפסיק
    לברבר ויפעל לשינוי המצב,
    ושינוי מתחיל בהגשת הצעת חוק לכנסת… ככה עושים שינוי.

  22. זו התנהגות של איש אלים שמתנקם באשתו באמצעות הילדים. כאומר: “לא נתת לי לראות את הילדים – אז לא יהיה להם אבא!” זה רק מראה שהאיש סובל מבעיית אישיות. איש נורמלי לא היה מתאבד. אנשים איבדו משפחות שלמות בשואה ולא התאבדו. איש נורמלי היה מגיע להסדר לטובת הילדים ולא מבצע מהלך פאסיב אגרסיב שכזה.

    1. ליאור, אל תדין את חברך עד שתגיע למקומו… זה לא הייה מהלך פאסיבי אגרסיבי… זה הייה מהלך אשר נבע מדיכאון עמוק ואין להשוותו למאומה.

  23. שתתבייש לה… שיתבשו השופטים וכל מערכת המשפט
    שבמקום לעשות צדק מלבים את האש והכאוס לאינטרס שלהם להמשיך את הדמגוגיה כי זה משמן את המערכת ומ כניס להם משכורות …
    פשוט בושה! הגויים לנו אור ואנחנו עדיין בחושך … גועל פשוט גועל … לא פלא שונאים אותנו בכל העולם …

  24. צריך להעמיד אותה לדין.
    חוצמזה מה להתאבד מה, לוקח את הילדים ועף למקסיקו מתייג אותה בתמונות עם לימונצ׳לו ביד שמאל ושם זין ביד ימין.

  25. פשוט עוד אישה פשווטה ומתוסכלת שנתנו בידיה כוח שמעביר אותה על דעתה.אחרי כל כך עוולת ,הגיע הזמן שהיא תתלה את עצמה. נבלה

  26. מאחלת לשופטת מקייס, שילדיה ישליכוה לרחוב בעת זקנה.. הקארמה כבר תגיע אליה…הקארמה היא מה שאתם קוראים לו אלוהים…

  27. אם הוא בחר להגיב לתוצאת המשפט בצורה כל כך קיצונית,זה אומר שהגיעו מים עד נפש.יש למנות לשופטת מבקר/שופט שיראה כיצד היא פועלת.ואם באמת היא כזאת מרשעת,אז לשחררה מתפקידה לאלתר!

  28. חייבים לקום ולצעוק .להפגין .למחות .נגד כול המוסדות.אם זה בתי המשפט. ושופטים כמו רבקה מקייס .ביטוח לאומי .ההוצאה לפועל. שממררים .מתאכזרים והורסים משפחות שלמות .אלוהים מה קורה למדינה שלנו אן לא דין ולא דיין ממש מפחיד ומדאיג …

  29. שופט צדק, כאשר יש ילדים במקרה, לחשוב קודם כל על טובת הילדים שהיו רוצים בוודאי את 2 ההורים….ואז גם להורים טוב, כי ווין ווין…שכולם ירוויחו, גם אם צד אחד צודק יותר ויודע להביא את העו”ד הכי טוב שישכנע שהצד השני…..שופט אמור להבין ולעבוד גם עם רגשות מלבד חוק יבש….עכשיו מסכנים היתומים שאבדו את אביהם, וגם הוא שלא עמד בגזר דין קשה מנשוא….יהי זכרו ברוך
    השופטת ושאר השופטים בנושאים אלה, שיפיקו לקחים, אם זה הגזר דין שלקחו או שיקחו בחשבון בעתיד?!

  30. מי שמרוויח מכל זה זה אתרי הכרויות , היום יש מלא נשים שמחפשות זוגיות וגברים שמחפשים סקס ללילה … והתוצאה ירידה תלולה בנישאים ועליה תלולה במתגרשים, וכל זה בגלל אי צדק כלפי גברים שמתגרשים

    1. שילדיה יזרקו אותה לרחוב לעת זקנתה הקארמה תגיע אליה היא לא פוסחת על אף אחד- קארמה היא מי שאנשים נבערים קוראים לו אלוהים……

    2. אכן כן מי שרוצה זוגיות יציבה שלא יעיז לגשת לאתרי הכרויות זה עולם של “שוק בשר” וסקס. מי שמשלם בזול יקבל בזול.
      לכן מי שמחפש זוגיות שישקיע כסף וילך למשרדי הכרויות בעלי מוניטין וידע שעושים את הסינון הראשוני ונותנים תמורה למה שאתה או את מחפשים ולא האתרים הוירטואלים שבמעט כסף מקבלים שפנים וגזרים.

  31. לא יתכן שנמשיך לחיות תחת גזרי דין מן הסוג הזה. כשאב מנותק מילדיו באכזריות שכזאת הנזק שנגרם לו ולילדיו הוא עצום ובלי תקנה. איני מאמין לאף טענה של אלימות ולא בגלל מעמדו ורמת השכלתו של קובי קראוס. חויתי כל זאת בעצמי ולצערי העובדה שרב הגברים הגרושים מואשמים בהתנהגות בלתי הולמת וכביכול מזיקה הייתה אמורה להיות ידועה היטב גם לשופטת רבקה מקייס. נשים גרושות ועורכי דין ממשיכים לצערינו להרוס משפחות. מתי, מתי זה יגמר?

  32. הכתבה לא מציגה כלל את הנסיבות בהן הוא לא קיבל משמורת, שיכולות להיות שונות מגוונות ומוצדקות. כך למשל גם אדם שהיה חכם ואיש אקדמיה עדין יכול להיות אלים ולהיות מסוכן לילדיו ומשפחתו. אני לא אומרת שאלו היו הנסיבות אלה שהן אינן מצוינות בכתבה. צר לי שמצבו הנפשי הביא אותו לידי לקיחת חיו.

    1. רק חשוב לבדוק גם נתונים וסטאטיסטיקות לגבי השופטת. נראה שהיא סובלת מ”עודף אהדה” גם בין עורכי הדין.

      1. עצוב מאוד שאבא לארבע ילדים קטנים היתאבד כי השופטת לא נתנה לו לראות את ילדיו.השופטת ננל תיסבול כל חייה מרגשות אשמה .והבעיה בארצנו שבתי המשפט מתייחסים לגברים האבות כאל כספומט בלבד מבלי להיתחשב ברגשותיו ובעיותיו ומאמינים לאישה בלבד ולא לבעל.ואין שוויון זכויות.אם האישה הגישה תלונת שווא על אלימות היא לא נענשת ולא עושים לה כלום והבעל מייד נעצר עם תיק פלילי וזה מתקון קבוע.כעת הילדים יתומים והאישה לא תקבל מזונות ותיסבול כל חייה.

    2. אני מאחל לך שבנך או אחיך הוא מישהו קרוב אלייך, יעבור את הסיוט שעבר קראוס ורק אז תדברי אחרת.

    3. את לא צריכה להגיד שאלו הנסיבות. אני אומר שכך. הוא היה מבריק מבחינה אקדמאית. אבל בפן האישי הוא היה מניפולטור. אף אחד לא האמין עד כמה הוא אלים. הוא הפגין אלימות מילולית, ריגשית ופיסית. גרושתו חששה לחייה ולחיי הילדים. הוא איים שהוא יפגע בהם.
      מספיק עם מכבסת המילים. בואו נהיה דוגריים ולא נציג רק צד אחד. המערכת לא תמיד אשמה. השופטת לא תמיד נגד לעשות צדק. יש נסיבות שלא הועלו בכתבה כאן. אני חשבתי שהוא אדם טוב ומשכמו ומעלה. רק אחרי כמה זמן הבנתי כמה הוא שטלטן שרוצה שדברים ייעשו בדיוק כמו שהוא רוצה, אחרת שוברים את הכלים.
      לא צריך להצדיק נבל.

  33. אז מדובר בעצם באופורטוניסט שלא היה מוכן להילחם במדינה המושחתת והשיקרית “שלו” גם כשכבר לא היה לו מה להפסיד..

  34. כמה רוע ועיוולת, טובת הילדים זה דבר האחרון לנגד בית המשפט. בושה שזה מה שקורה במידנתינו, אור לגויים.
    אולי ההפך….

    1. מילה במילה עצוב שבית המשפט לא רואה קודם את טובת הילדים.
      ואי עצוב שפקדות הסעד מציגות לבית המשפט לרוב את הצד הלא קיים של העם ולא משנה להם על הילדים.
      בושה

      1. צריך להוריד את מילה ” צדק” מצירוף המילים ” בית המשפט הגבוה … “

  35. לא להתחתן ללא חוזה המכסה את כל האפשרויות לפרטי פרטים. לא כתובה, לא אמון, לא אהבה ולא חברות. חוזה מפורט חתום בנוכחות עו” ד.

    1. משהו ללא ספק דפוק בשיטת הנישואין והגרושין….אצלנו.
      חבל שילדים נקרעים בין הורים מסוכסכים ובין רשויות אטומות. ואיפה שני בני האדם שנישאו והביאו יחד ילדים?
      איפה הלב ? מספיק עם האגו המנופח ויצר הנקמה! אתם משחקים לידיים של פקידים,שופטים ,וכו….
      מבזבזים את כל כספיכם כדי להרוס את האמא של הילדים שלכם או, את האבא. זה כל מה שיש לילדים . קצת שכל וקצת רגש ….אפשר גם אחרת

      1. אכלתי הרבה חרא עד שהשגתי את הגט המיוחל ….. 5.5 שנים , שלושה מזוקנים יושבים בדין ומחליטים לך את המשך החיים …… לבסוף שילמתי כתובה והעיקר לא להשאר נשוי לאישה שאני כבר לא יכול לחיות איתה .
        משתכר בחודש 9,000 ש”ח והשופטת רקובר מת”א מחייבת אותי במזונות לשני ילדים 7,500 ש”ח , נותר לך 1,500 ש”ח לשכור דירה, לאכול …….. מספיק נכון ?

        גברים – לא להתחתן !!!!!!!

        1. לצערנו. זה המצב במדינה שלנו. בעוד של גרושות יש תקציבי מותרות בהסכם המזונות הגברים מגיעים לפת לחם ממש. וזה עוד עם הסדרי ראיה שעוזרים רק לאמהות.

      2. ממש נכון. יורדים כמה ילדים. ולא מתעלים שני בני הזוג. לפחות למען הנשמות של ילדיהם. איך מרגישה אותה אשתו של קובי שהענישה את ילדיה להיות יתומים אבא. העיקר שלה טוב. ולא חושבת על טובת ילדיה. ממש מזעזע. גם אם היא הכי צודקת.

    2. גם חוזה לא עוזר , בביהמ”ש למשפחה-לשופט/ת יש אין סוף אפשרויות …… שלא כמו בבימ”ש רגיל .
      לצערי הגברים אוכלים את כל הרוע … לא להתחתן .

    3. אתה לא מתאר כמה שאתה צודק , למה להתחתן אם האישה נהפכת לשטן במלוא מובן המילה … גם ככה הבחורות של היום נהיות רכושניות מתחתנות מביאות לעולם ילדים ונהפכות לשטן ..

    4. ידיד יקר
      חוזה לא יעזור. אי אפשר לכפות על קיום הסדרי ראיה, ושופטת יכולה לבטל הכל.
      אבל אדרבה שמישהו יקח על עצמו לבדוק אפשרויות ולנסח חוזה שיתפוס מקרים של הפרת הסדרי ראיה והסתה.

  36. איזו בושה גבר משכמו ומעלה מה היה צריך למנןע ממנו לראות את ילדיו שאותה שופטת לא תשן בלילות על עוול זה

      1. בזיון אחד גדול.. מערכת בית המשפט הפך להיות דעה אישית ולא צדק!!!
        רבקה מקייס.. כייסת לקובי קראוס ז״ל את החיים.🎓🎓

    1. שופטת אכזרית.גם אני עברתי אצלה את כל ההליך.עד היום סובל ומושפל ממה שעברתי. אצלה.לדעתי צריך לשלול מימנה את הזכות לשפוט .

    2. ואם הוא איים שהוא ייפגע בהם?
      ואם הוא מסית אותם נגד האמא?
      גם אז לתת לו להיפגש איתם?

      1. גם אז
        הרי אם רוצה לפגוע יכול לבוא ולפגוע
        לאסור עליו מפגגשים רק מכניס אותו יותר למצוקה ולמסוכנות
        כמו הבדיחה העצובה של הרחקה.

      2. בתי המשפט לענייני משפחה הפכו מזמן ללא רלוונטים למושג צדק צדק תרדוף ובאמת מהי טובת הילד החוסר שיוויון והביזיון השיפוטי והעוול שנגרם לאבות בערכאות אלו זועק לשמיים חז”ל אומרים שעל עיוות דין באה חרב לעולם מצער ש בערכאות אלו התוצאה ידועה מראש שרובן ככולן לטובת האישה בשום מקום בעולם אין ביזיון וחוסר צדק משוועה כמו בערכאות השפיטה בארץ ובערכאות החוק השונות כמו המשטרה והפרקליטות שהן מושחתות מהיסוד ואיתם יד ביד מערכות השפיטה בארץ.

      1. היכן לשכת עו”ד ??
        יש להתלונן עליה בחריפות.
        מה כבר אדם בעל רמה גבוהה כזו יכול להזיק לילדיו
        מה שבטוח לב אין לה. והיא
        שןנאת גברים.
        לא לוותר. להתלונן עליה.

    3. צריך לחקור את השופטת איך לקחה על עצמה להפריד בין אב לילדיו – זכות טבעית ראשונית – נניח שחשבה שהוא יכול לפגוע בהם – יכולה היתה לתת אישור מפגשים בשיתוף עם עובדת סוציאלית
      לקחת לו את הזכות לראות ילדיו לדעתי אין בסמכותה – אבל מי ישפט את השופטים?

    4. הזכות לראות את ילדיו מעוגנת בטבע – אם השופטת חשבה שהוא מהווה סכנה כלשהי לילדיו היתה חייבת לאשר לו לפגוש אותם בנוכחות עובדת סוציאלית – צריך לחקור את השופטת – אבל מי ישפוט את השופטים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות