יהורם שקד מתפעל ממעלותיו של גוי אמריקאי: מאשר הגירה לארה”ב של ילד בן 7 שאימו נטשה אותו שנתיים לטובת גוי אמריקאי בשם ג’ייסון תמ”ש 7266-02-14

Spread the love

*****עדכון: על פסק דין זה התקבל ערעור ביהמ”ש מחוזי ופסק דין זה בוטל****.

המחוזי ת”א הפכו החלטה נפשעת של יהורם שקד: בוטלה הגירה שאושרה לאמא שנטשה את הילד אצל האבא בארץ במשך שנתיים כדי לבלות באמריקה עם ג’ייסון עמ”ש 1261-11-15 ד.מ. נ’ ל.ל.

הרבה גברים נופלים בפח של יהורם שקד. הוא מופיע ומרצה על שוויון בהורות ועידנים חדשים, אולם פסקי הדין שלו הם פמיניסטיים-רדיקליים לחלוטין.

בפסק דין מחריד זה שבו עוד אבא הולך לאבד את הילד שלו. אישה עזבה את הארץ, והשאירה את הילד שלה במשמורת האבא בישראל שנתיים. במשך שנתיים גדל הילד אצל האב, כאשר האם משקמת את חיי האהבה שלה באמצעות גבר גוי אמריקאי בשם ג’ייסון.

אחרי שנתיים באה אישה זו לשופט יהורם שקד, והסבירה לו שהיא כעת משוקמת נפשית באמצעות הגוי האמריקאי של ג’ייסון, ועכשיו הגיע הזמן לקחת את הילד שהוא בן 7, אליה ואל ג’ייסון לאמריקה. האישה טענה שיש לראות בשנתיים שעברו, בהם הילד היה במשמורת אב מלאה, כ”בייביסיטר וולונטרי” ושאין כל משמעות לעובדה שהילד היה במשמורת האבא שנתיים, כי לטענתה כאשר אישה נוטשת את ילדיה, אין לראות אותה כאישה נוטשת, אלא פשוט כמי שלוקחת הפסקה קלה מהאחריות ההורית שלה, עד שתשתקם.

כאמור, הגוי האמריקאי של ג’ייסון מאוד הרשים את השופט יהורם שקד. ג’ייסון הצליח לשכנע את השופט יהורם שקד שאכן אם הילד יהגר לאמריקה, “יישמר הקשר עם הילד והאבא הביולוגי”, ושבכלל כל הסיפורים על טלטול ילדים מהורה להורה, בכלל לא רלבנטיים, כאשר יש ערבות “אמריקאית” להבטחות האישה.

המסקנה של פסק דין זה היא שהשופט יהורם שקד ממליץ לכל אישה למצוא גוי אמריקאי כמו ג’ייסון, כדי להבטיח חיי משפחה יציבים, וכדי להחזיר בחזרה ילדים שאותה האישה נטשה. אולי יש לג’ייסון חברים באמריקה אשר יוכלו לקלוט נשים ישראליות המחפשות דף חדש. זהו פיתרון מאוד מומלץ. לנשים המבקשות להתקשר אל ג’ייסון ולמצוא להן גוי אמריקאי, ניתן להתקשר אל עורך דינו, עו”ד איתן כהן.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות