כמה מילים על הסכם TISA שתמר זנדברג ודב חנין מתנגדים לו

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-8r0

פעילה חברתית ידועה נפלה בפח של סיפורי הבלהות האפוקליפטיים של הקומוניסטים נגד הסכם TISA. מנסים להפחיד אותנו שהמדינה תימכור את השירותים הציבוריים לתאגידים, ושהתאגידים יוכלו לתבוע את המדינה בגופי בוררות בחו”ל, ושהכל סודי. ח”כ תמר זנדברג מספרת, למשל, שהמדינה תעביר את ניקוי האשפה לתאגיד סיני, הסינים יחליטו לצמצם את ניקוי האשפה לפעם בשבוע, ואין מה לעשות.

כאלו חירטוטי זבל מזמן לא שמענו. טוב אולי מאז הסיפורים שיש 200,000 נשים מוכות ו- 100,000 ילדים בסיכון. עוד פעם פרופוגנדה שמאלנית חסרת אחריות.

אז מה זה טיס”א TISA? מדובר בהסכם שיסיר את החסמים המדינתיים בין מדינות בהספקת שירותים, כמו שבעבר חתמו על הסכמים להורדת מכסים על מוצרי יבוא. כך, מדינה כמו ישראל לא תוכל לייצר מחסומים בירוקרטיים מכניסתם של מתחרים זרים לשוק. למשל, בישראל אין אף בנק בינלאומי מחו”ל. ההסכם יפתח את שירותי הבנקאות לבנקים זרים: בנק אוף אמריקה, בנק אוף צ’יינה, כולם יוכלו לבוא ולהתחרות. אותו דבר בתחום הביטוח, ביטוחי בריאות, התחבורה, ובהרבה תחומים מונופליסטים וקרטליסטים לא ממשלתיים באופיים. ברגע שזה יחתם, הלוביסטים של המונופולים והקרטלים לא יוכלו להפחיד את נערי האוצר שלא יפגעו להם במונופולים והקרטלים. זהו אולי הסיכוי היחיד לשבור את הריכוזיות במשק.

ההסכם לא כולל שירותים ממשלתיים באופיים כמו שירותי בריאות, חינוך אספקת מים, ושירותים סוציאליים.

נו, אז אצל מי הייתם מעדיפים לפתוח חשבון בנק? אצל שרי אריסון, או רקפת רוסק עמינח הגנבת, או צ’ייס מנהטן בנק?

רוצים TISA
רוצים TISA

לגבי הטענה שתאגיד סיני יוכל לתבוע את ישראל בבוררויות בינלאומיות, הרי שזה בכלל לא חדש. זה קורה כל הזמן. ראו למשל את הבוררות שמנהלת ישראל מול ממשלת אירן על הדלק שלקחנו מהפרסים לפני משטר ההאיאטולות, ולא שילמנו (משהו בסדר גודל של מיליארד דולר). עד כה הוציאה המדינה הון תועפות על טענות סרק בבוררות בשוויץ, ומי שהרוויח זה עו”ד דורי קלגסלבד, ועוד כל מיני אוכלי חינם בחברה הסודית קאצ”א. לא ראינו שהפרחחית תמר זנדברג פותחת פה ומפרסמת את כל הפרוטוקולים הסודיים של קאצ”א, למרות שיש לה חסינות פרלמנטרית. רק לדבר היא יודעת. לקחת סיכון ולפרסם, אז היא משתפנת.

הרי ברור למה תאגידים זרים רוצים את האופציה לתבוע, אם המדינה תגרום להם נזק, במוסדות מחוץ לישראל. כולם שמעו על בתי המשפט לשקר ותפירת תיקים בישראל. אף אחד מחו”ל לא מוכן לבוא לפה, להשקיע בתשתיות ובעובדים, ואחר כך ליפול טרף קל בבית משפט ישראלי שיקרע לו את הצורה. שמם הרע של בתי המשפט הישראלים כבר ידוע בכל העולם.

ולמי עוד טוב הסכם TISA? לכל מי ששונא את ההסתדרות. ההסכם יחליש את ההסתדרות, ויפתח את השוק לתחרות חופשית. גם ככה ההסתדרות דואגת רק לפרזיטים שיושבים במשרדי ממשלה, עם היכולת להשבית את כל המדינה, בשביל לקבל תוספת משכורת 13, משכורת 14, דמי כוננות, דמי נופש, דמי הבראה, ומה לא. העובדים הרגילים מקבלים קדחת מההסתדרות. ההסתדרות היא גם המבצר של העובדות הסוציאליות שמגנה עליהם. כל עובדת במשק מפרישה 0.95 אחוז ממשכורתה לנעמ”ת, כדי שלנשות נעמ”ת יהיו ג’ובים למכביר. TISA תרסק גם את ההסתדרות וגם את נעמ”ת, תביא מתחרים חדשים למשק, ותוזיל את המחירים.

פלא שתמר זנדברג ודב חנין עולים על בריקדות נגד TISA?

הנה שטויות שמופצות באינטרנט ע”י Eran Hildesheim:

“תקשיבו ככל שחופרים בזה זה הופך ליותר ויותר הזוי. קשה להאמין אבל החל משנה הבאה יוטיוב, פיסבוק וויקיפדיה יתכן ויהיו בתשלום. ספקיות האינטרנט יחליטו איזה אתרים תראו באינטרנט ואיזה לא. אם תרצו לראות מעבר לרשימת האתרים שיפתחו לכם – תצטרכו לשלם כסף בדיוק כמו שעושים יס והוט. נשמע כמו איזה תרחיש הזוי?  אם הסכם הסחר טיס”א TISA שישראל רוצה לחתום עליו מול התאגידים הגדולים בעולם יעבור -זו תהיה המציאות החדשה של כולנו. מדוע אתם לא יודעים על זה? כי הכל מתנהל בחשאיות בחדרים סגורים בז’נבה.  אפילו חברי הכנסת יוכלו לעיין בהסכמים רק 5 שנים אחרי שיאושר בממשלה! מדובר בהסכם שיתן יותר כוח לתאגידים מהכנסת ובתי המשפט. אתמול התראיינתי בלונדון וקירשנבאום עם פרטים חדשים על ההסכם שהולך ונרקם. ח”כ דב חנין התראיין אחרי בעקבות ישיבה דחופה שנערכה אתמול בנושא בועדת הכלכלה”. קרן התחקירים – עיתונות עצמאית וחוקרת בישראל

שטויות והבלים. המשא ומתן מתנהל ע”י ממשלות. רוב הנציגים (לפחות מאירופה) הן בכלל נשים בשם הממשלות. אין מו”מ עם תאגידים, והם בכלל לא מיוצגים. אז מי האידיוט שמפיץ שממשלות יושבות ביחד עם תאגידים וזוממות לתת כוח לתאגידים על חשבון הממשלות?

ולגבי ישראל, אין הרבה מה לדאוג. פה מומחים בקומבינות והצגות. בדיוק כפי שישראל חתמה על הורדת מכסים גלובלית בתחום מוצרי צריכה, ובפועל נשארה חתומה ולא הורידה מכסים בהרבה תחומים, כך גם השועלים של ישראל ידאגו לעשות הצגה לעולם כאילו הם חותמים, אבל בפועל ישאירו את המשק נעול לחברות זרות גם בתחום השירותים.

https://www.facebook.com/eran.hildesheim/videos/10154045517371570/

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “כמה מילים על הסכם TISA שתמר זנדברג ודב חנין מתנגדים לו

  1. לורי, הפעם את טועה בגדול. TISA היא חלק מהגלובליזציה שהוביל אובמה. אם TISA תאושר אז ישראל תהיה בובת מריונטה של העולם “החופשי” זה שקידם את האוגניקים שלקחו לך את הילדים.

  2. כמה מילים על השטויות בכתבה הזאת!
    לא מצאתי קשר בין הנושא המדובר לפמיניזם כך שלא ברור על מה מבסס הכותב את הגיגיו?
    להזכיר לכולם שמשרד הכלכלה לפני שנה וחצי חתם הסכם סודי עם מונסנטו שעד היום פרטיו לא ידועים לציבור. מי שלא מכיר את מונסנטו והפשעים הבינלאומיים שהוא אחראי עליהם שיעשה גוגל….
    עוד נזכיר שממשלת הימין ששולטת ביד רמה כבר ארבעה עשורים היא זאת שהפריטה כל דבר שזז כולל שירותי רווחה שהביאו לסחר חסר תקדים בילדים כאן בישראל וסחר בזקנים ושירותי חסויים.

    אם הכל כשר למה מתנהל מו”מ חשאי ולא ועידה גלויה כדי שיתנהל שיח ציבורי על תוכנם של הסכמים?
    תחרות זה דבר נפלא אבל בסופו של יום הריכוזיות שמאפיינת את ישראל תהפוך לריכוזיות גלובלית ובמקום שרי אריסון יהיה לנו רוטשילד או ג’יי פי מורגן להתמודד מולו.
    בכלל למה צריך בנקאות עולמית למה הציבור בישראל לא שולט על הכסף של עצמו?
    ההסכם שמתגבש בחדרי חדרים ובחופזה מעלה צחנה .. כמי ששם מטרה לבקר את השלטון שפעם אחר פעם מוכיח חוסר אחריות כמו בהסכמים מול חברות הגז , מפעלי ים המלח ועוד לא רגוע שמדובר בממשלות שיושבות על ההסכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות