השופט דוד שאול גבאי ריכטר באופן סדרתי דוחה בקשות לחומרי חקירה ומונע גישה למידע שיוביל לזיכוי בע”ח 63803-06-16 בנימין פרץ נ’ מדינת ישראל

Spread the love

נוהג מגונה שהתפשט בקרב שופטי הנאשמים בישראל: מסרבים להורות לפרקליטות למסור חומרי חקירה. התופעה הפכה לבדיחה נלעגת. הפרקליטות מוסרת חומרי חקירה סלקטיבים עם כמה מזכרים הכתובים ע”י שוטרים עם גרסאות מגמתיות, ואת כל שאר החומר מסתירים מהאזרח. כאשר האזרח מתלונן שלא מסרו לו את החומרים שנדרשים להגנתו, הפרקליטות שולחת הודעה “זה מה שיש” והשופטים אוטומטית מאמצים את הטענה, דוחים את הבקשה ומסתמכים על השקר, בלי לזמן את האחראי לחקירה כדי להיחקר מדוע חומרי החקירה כל כך דלים, והאם הטענה ש”אין יותר חומרים” נכונה.

במקום להכריע על בסיס הניירת, היינו מצפים שהשופט יקבע מועד לדיון ויאפשר לסנגור לחקור את האחראים לחקירה, האם באמת כל החומר נמסר, או שהם מעלימים מידע. כך עוזרים השופטים בישראל (שרובים פרקליטים לשעבר) להפליל אזרחים באמצעות חסימת היכולת לקבל חומרים היכולים לזכות אותם.

חמור מזה, הנאשמים עצמם לא יכולים לנסות להשיג חומרים מזכים בכוחות עצמם, כי אז יאשימו אותם בשיבוש חקירה או שיבוש הליכים.

1 2 3 4

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “השופט דוד שאול גבאי ריכטר באופן סדרתי דוחה בקשות לחומרי חקירה ומונע גישה למידע שיוביל לזיכוי בע”ח 63803-06-16 בנימין פרץ נ’ מדינת ישראל

  1. שופט מנוול שרשות המיסים משתמשת בו “להעניש” אנשים ולנהוג בהם שלא כחוק כאשר אין להם עילה והוא החותמת גומי שלהם, הם מוציאים דרכו צווים על חקירות ישנות שהסתיימו מלפני שנים רבות בלא כלום ועל “עבירות” שביצעו לטענתם אנשים אחרים לפני 8 ו9 שנים, שהשופט במחוזי אמר במפורש שהוא לא מבין אותו ולא היה נותן שום צו והוא לא רואה שום עילה. כמובן שגם כל החומר חסוי ללא שום חקירה בשנים האחרונות וללא שום סיבה שנמסרת לבעלי הדין-הכל חסוי. עשה נזקים של מאות אלפי שקלים לתקופות ממושכות בלי עילה בכלל ואפילו לא נותן לדעת למה, אין צדק או שטחנות הצדק טוחנות לאט ואני רק מקווה מתפלל ומייחל שהעוול שהוא עושה יחזור אליו בענק. ועם ריבית.
    רק אפשר להתנחם שאם התיק הגיע אליו אין שום עילה ומקווה שהנזקים האלה יסתיימו במהרה, ממוטטים אנשי חוק.

  2. אדם זה אינו מכבד את עיסוקו. כנראה היה עו”ד לא מזהיר שקיבל קריאת כיוון מאשתו:”היות ואתה נטול גשרון לעשות כסף, לפחות תביא קצת כבוד למשפחה”.
    איך יש לו שני שמות משפחה? האם אימץ את שם אשתו?
    נקווה שלא יצטרף למפגרת העובדת בכנסת ועולה לרגל לקבר ערפאת. היא לא מסוגלת לקבל בבית אורגזמה, נקווה שהוא מקבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות