רוני בן שלמה ואורי נהוראי קריספין מאבטחים בריונים העובדים בביהמ”ש העליון מנעו מעיתונאית להגיש מסמכי בי-דין לבית המשפט

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-8tE

ביום 6/12/16 סיקרתי את הפגנת האבות הגרושים הזועקים לצדק ושוויון על ילדיהם בהליכי גירושין ופרידה. באותו יום התקיים גם דיון משפטי בעניין זה. לא התכוונתי כלל להיכנס לדיון זה. ברם, מאבטח בית המשפט בשם רוני בן שלמה, אמר לי, כי לא אוכל להיכנס לדיון זה, למרות שלא עמדתי להיכנס לדיון.

ברגע שאמר את הדברים הנ”ל, בנוכחות מפגינים, שאלתי מדוע לא אוכל להיכנס, ואז אמר שאני מפרה את הסדר הציבורי, יש לי תיקים פתוחים בעניין הפרת סדר הציבורי, ולפני כחודש נכחתי בהפגנה הקשורה לדיון זה.

מדובר בשקרים! אין לי תיקים פתוחים בעניין הפרת סדר ציבורי, לא הפרתי סדר ציבורי. ולפני חודש לא נכחתי בהפגנה מול בית משפט עליון בהפגנה הקשורה לתיק זה. אינני קשורה לתיק זה ואינני מכירה אותו. הודעתי למאבטחים שאני מבקשת להגיש בקשה לבית המשפט העליון. הגעתי מראש לבית המשפט עם הבקשה, מאחר וקיים תיק פתוח בענייני.

בתמונה: אורי נהוראי קריספין. מנע כניסה של עיתונאית למזכירות בית המשפט לצורך הגשת בקשה

אורי נהוראי קריספין, מנע כניסה של עיתונאית להגיש בקשה למזכירות בית המשפט העליון, בחוסר סמכות
אורי נהוראי קריספין, מנע כניסה של עיתונאית להגיש בקשה למזכירות בית המשפט העליון, בחוסר סמכות
אורי נהוראי קריספין, מנע כניסה של עיתונאית למזכירות בית המשפט בחוסר סמכות
אורי נהוראי קריספין, מנע כניסה של עיתונאית למזכירות בית המשפט בחוסר סמכות

בתמונה: הבריון האלים גס הרוח רוני בן שלמה. מנע כניסה של עיתונאית למזכירות בית המשפט לצורך הגשת בקשה

רוני בן שלמה עבריין אלים מפר חוק
רוני בן שלמה עבריין אלים מפר חוק

%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%91%d7%9f-%d7%a9%d7%9c%d7%9e%d7%941 %d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%91%d7%9f-%d7%a9%d7%9c%d7%9e%d7%942

נאמר לי על ידי המבטחים רוני בן שלמה ואורי נהוראי קריספין, שאני לא יכולה להגיש בקשות לבית המשפט, לא יכולה להיכנס לתוך בית המשפט, והמאבטחים מנעו ממני כניסה לבית המשפט, כשהמאבטח האלים רוני בן שלמה, דוחף אותי בגסות ואלימות, מדבר אלי בצורה גסה ודוחה, ובהמשך הזמינו לי משטרה (הגיעו 2 שוטרים, אחד מהם בשם תומר פנחסי ושוטרת שלא הזדהתה).

המאבטח רוני בן שלמה, הוציא נגדי לשון הרע ודברי בלע, כשהוא משקר את השוטר תומר פנחסי, אומר לו שיש נגדי תיקים פתוחים על הפרת סדר ציבורי, שאני בעייתית ושאני מפרה את סדר הדין הציבורי, ושלפני חודש הייתי בהפגנה מול בית המשפט העליון והוחלט על איסור כניסתי. מדובר בשקרים שלא נתמכים בבדל ראיה, ומהווים הלכה ולמעשה לשון הרע, כשהמאבטח יודע שמדובר בלשון הרע ושקרים מתחילתם ועד סופם.

השוטרים הלכו כשם שהגיעו, מאחר והבינו שאין למאבטחים סמכות לא להכניס אותי למוסד ציבורי לצורך הגשת בקשה.

המאבטחים רוני בן שלמה ואורי נהוראי קריספין, מנעו ממני כניסה למוסד ציבורי, מנעו ממני להגיש כתבי בי-דין, מנעו ממני בחוסר סמכות גישה לערכאות, על סמך טענות הזויות ושקריות.

אם סברו המאבטחים שאני מפרה סדר ציבורי, מה שלא היה ולא נברא, ולא היה לכך שום בסיס, יכלו להזמין משטרה שתלווה אותי עד להגשה, אבל אין למאבטחים סמכות למנוע ממני כניסה למוסד ציבורי. מדובר בטענות שווא שאין להם שום בסיס.

לאחר רבע שעה בהם מנעו ממני כניסה שלא כדין לתוך מוסד ציבורי לצורך הגשת בקשה, וכשהשוטרים הודיעו למאבטחים שאין מניעה שאכנס, מסר רוני בן שלמה, שאינני יכולה להיכנס לתוך מתחם בית המשפט, ושעו”ד שלמה, המסייע ללא מיוצגים, יצא החוצה ויקח ממני את הבקשה.

סירבתי לכך. עו”ד שלמה, אכן יצא החוצה ואיפשר לי להיכנס לבית המשפט, להגיעש את הבקשה.

המאבטחים נהגו בזילות, ביזוי והשפלה ועברו על החוק.

הכי גרוע שאותו צבוע רוני בן שלמה, לובש כיפה על ראשו ומתחזה לירא שמיים. מדובר בבריון אלים, המוציא שקרים מפיו, מדבר לשון הרע והכפשות. העיקר שביום כיפורים הוא צם. גועל נפש בהתהוותו.

כתב תביעה הוגש נגד הנהלת בתי המשפט ביום 12/12/16, שמספרו ת”ק 23208-12-16 על אי משלוח הודעת התנצלות לעיתונאית לורי שם טוב.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות