“העובדת הסוציאלית אמרה לי במרמה לנסוע למשרד הפנים, כשחזרתי התינוקת כבר לא היתה שם”

Spread the love

ליאת (שם בדוי) נאנסה בגיל 17 ונכנסה להריון. פקידת אימוץ מהשירות למען הילד של משרד הרווחה חטפה ממנה את תינוקה ומסרה אותה למאמצים. עתה כעבור 23 שנים חלתה ליאת בסרטן צוואר הרחם ומבקשת להזהיר את בתה שתלך להיבדק.

היא נאנסה בנעוריה ונכנסה להריון. את התינוקת שנולדה לה נאלצה למסור לאימוץ. אבל עכשיו, 23 שנים אחרי הפרידה, מנסה ליאת לאתר את הילדה שלא הכירה – במאמץ נואש להציל את חייה: “חליתי בסרטן צוואר הרחם, הייתי רוצה שתדעי שיש סכנה כזו במשפחתנו ותלכי להיבדק”.

סיפור חייה של ליאת (41) קורע לב. בגיל 17 גילתה שהרתה לגבר שאנס אותה ונמלטה מבית הוריה כדי ללדת את התינוקת.

“היא היתה ילדה שחומה, עם עיניים פקוחות וראש מלא שיער”, סיפרה ליאת ל”ידיעות אחרונות” על הרגע שבו ראתה את בתה לראשונה בבית החולים.

“הרופא נכנס לחדרי ואמר לי: ‘מזל טוב, איך קראת לה? עניתי: שלי, כי היא תהיה שלי לעד. הייתי איתה יומיים שלמים. לא זזתי ממנה לדקה. לא כדי לאכול, לשתות, לנשום. לא עיניין אותי כלום. העובדת הסוציאלית ראתה שאני נקשרת אליה, אבל ההורים המאמצים כבר היו בדלת – אז היא אמרה לי במרמה שאני צריכה לנסוע למשרד הפנים כדי לקחת משם איזה מסמך. כשחזרתי התינוקת כבר לא היתה שם.”

כתבת ידיעות אחרונות 23.06.2013 משאלה של אמא: להציל את חיי הילדה שנחטפה לאימוץ – אתי אברמוב

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות