אלירן מלול (34) רצח את אשתו עו”ס מיכל סלה ז”ל (32) – כישלון הפרקטיקה של העובדים הסוציאליים

Spread the love

הותר לפרסום: אלירן מלול, מדריך נוער של משרד הרווחה, הוא הרוצח של אשתו מיכל סלה, שנקטפה בדמי ימיה, והותירה תינוקת בת 8 חודשים יתומה. יהי זכרה ברוך.

https://www.facebook.com/safety.service.95864711

מצבו של אלירן מלול, קל ויציב, והוא שומר על זכות השתיקה. מסרב ליתן הסבר למעשיו.

כיצד הפך מדריך נוער בסיכון אלירן מלול, העובד עם קטינים חסויים, לרוצח שנטל את חייה של אשתו? אבחון וטיפול היא פרקטיקת העבודה של העובדים הסוציאליים ומדריכים מטעמם היא מימים ימימה. האבחון נכתב בתסקיר רווי הכפשות אשר הורס את חייו של המטופל. הטיפול הרסני לא פחות כגון ניתוק ילדים מהוריהם והצבתם בכפייה במסגרות הרווחה שם חווים אונס, הזנחה והתעללות.

על פי פרקטיקת העבודה של העובדים הסוציאליים הם ממשיכים בה עד יומו האחרון של המטופל.

פרשת רצח העובדת הסוציאלית מיכל סלע ע”י החשוד המידי בעלה מדריך נוער שקיבל הכשרת משרד הרווחה, אלירן מלול, מציגה כישלון הפרקטיקה של העובדים הסוציאליים. אם אינם מסוגלים לאבחן ולטפל בעצמם, מדוע משתמשים בפרקטיקה כושלת זו נגד אזרחים חפים?

מצורפות תמונות: העובדת הסוציאלית הנרצחת מיכל סלה ז”ל לצד בעלה החשוד המידי האלירן מלול.

הרוצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
הרוצח אלירן מלול ומיכל סלה ז”ל
קיפחו חייהן בעקבות הפרקטיקה של רשויות הרווחה: אודל שולמית אמבש ז"ל תנצב"ה, עדן רכטר ז"ל תנצב"ה, רעות איש שלום ז"ל תנצב"ה
קיפחו חייהן בעקבות הפרקטיקה של רשויות הרווחה: אודל שולמית אמבש ז”ל תנצב”ה, עדן רכטר ז”ל תנצב”ה, רעות איש שלום ז”ל תנצב”ה

עדן רכטר, אודל אמבש, ורעות איש שלום, מקרבנות הפרקטיקה הרצחנית של העובדים הסוציאליים.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות