העיתונאית לורי שם טוב ביקשה אישור לעסוק בזנות כאלגוריה לבית המשפט עצמו מ”ת 14615-04-17

Spread the love

לחונטה המשפטית כל כך הרבה פרשיות מיניות עסיסיות והכל מושתק, והכל סודי. את ההשראה להגשת בקשה 345 לאישור עיסוק בזנות, קיבלה העיתונאית, בבית המשפט כשראתה איך הפרקליטות נראות ומתנהגות כשהגישו נגדה כתב אישום עם 120 אישומים. כידוע, לורי שם טוב ישבה במעצר בכלא נווה תרצה שנתיים ו-3 חודשים בחשד לפרסומים במרשתת נגד שופטים, שוטרים, פרקליטות ועובדים סוציאליים. בחודש מאי 2019 שוחררה לורי שם טוב למעצר בית מלא עם הגבלות איסור אינטרנט.

החונטה המשפטית דורסנית ואכזרית לא מאפשרת ללורי שם טוב, דרך אנושית לחיות.

העיתונאית לורי שם טוב מסבירה לקוראים, כיצד נולדה הבקשה לעיסוק בזנות:

שם טוב הגיעה אל שני שופטים, אברהם הימן, וגורג’ קרא, וביקשה מהם שיסירו ממנה מגבלות מעצר בית, וביטול איסור שימוש באינטרנט אחרי חצי שנה במעצר בית ללא שום אירועים מיוחדים. השופטים אמרו לה “אם לא תמצאי עבודה מראש, לא נשחרר לך את מעצר הבית”. שם טוב הסבירה, שאי אפשר למצוא עבודה כשאסור לה להשתמש במייל ואסור לה לגלוש באינטרנט. השופט ג’ורג’ קרא אמר לה: “מצידי חפשי מודעות עבודה על העצים ברחוב”.

כשהשופט קרא אמר לשם-טוב, לכי לרחוב, היא הבינה למה הוא התכוון, שהוא צוחק עליה, אז החליטה לשקף לו מה הציבור חושב על מוסד השפיטה.

הבקשה היא אלגוריה לכך שזונות יש לא רק ברחוב  – יש גם זונות בעולם המשפט.

יש נשים ששוכבות עם יו”ר לשכת עורכי הדין לשעבר כדי להיות שופטות, או לקדם את הבעלים שלהם שהם שופטים. אז מה זה התופעה הזאת? זה לא בית זונות שמישהי שוכבת עם יו”ר לשכת עוה”ד כדי להיות שופטת?

הפרקליטות הגישה נגד שם טוב 24 אישומים שנקראים החשדת דרכי השפיטה בגלל שערוריות ששופטים מעורבים בהם.

יו”ר לשכת עוה”ד והנשים ששכבו איתו לא החשידו את דרכי השפיטה? באים לשם טוב ואומרים שכתבות על שופטים מושחתים זה מה שמחשיד את דרכי השפיטה?

התפתחה בארץ תעשייה שלמה של אנשי החונטה המשפטית שברגע שמישהו משתחרר למעצר בית, הם סובבים סביבו כמו להקת נשרים שמחכה לטרוף פגר עסיסי. לא נותנים לבן אדם לנשום. מייבשים אותו. צריך לתת לקצינת מבחן להתפרנס. צריך לתת לשופט תעסוקה. הפרקליטות מחכה בפינה לתפור איזה תיק על יציאה מהבית לסופרמרקט, ואח”כ עוד רוצים שתמצא עבודה לפני שהם משחררים את המגבלות?

שם טוב הסבירה לג’ורג’ קרא, שגם אם תמצא עבודה כמזכירה או חופפת במספרה, המעסיק צריך לעבור ביקורת אצל שופט שנקרא אברהם הימן. זה שופט שהתפקיד שלו זה למלא את בתי הסוהר ולחתום למשטרה על כל מה שהם רוצים.שופט שצורח באולם בהיסטריה, משליך אנשים לכלא, ממציא על אנשים סיפורים. איזה מעסיק ירצה לבוא לאולם של שופט כזה?

מה יעשה גבר שהוא במעצר בית ואין לו ממה לחיות? ממה הוא יחיה? איפה יקבלו אותו לעבודה בלי אינטרנט, בלי ווצאפ?

יש פה תעשייה שלמה של אנשים שניזונים מהצקה וירידה לחייהם של אנשים במעצר בית.

במקום לבנות סולם הדרגתי שהמגבלות יורדות מעצמן כל כמה חודשים, רוצים שעצורים יתחנפו לקצינת מבחן שתגיש בקשות על גבי בקשות, שהשופט יעשה בדיקה. מטרטרים את העצורים בלי סוף. בתיק הבלוגרים, יש שופט כל כך מזעזע, אברהם הימן, שם טוב כמעט הקיאה באולם שלו 5 פעמים! יש לה פוסט טראומה מהשופט הזה.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות