עו”ד כנרת בראשי נגד שי ניצן פרקליט המדינה: מהלך אימים על פרקליטים, מדליף לעיתונאים

Spread the love

עו”ד כנרת בראשי נגד שי ניצן פרקליט המדינה:

“מהלך אימים על פרקליטים, מדליף לעיתונאים. אני לא אוהבת את המילה להשתלח. כמו שמותר לכל אחד לבקר, גם לי מותר לבקר. הטון שלי היה עדין מאוד מאוד, יחסית למה שקורה בפרקליטות. אני מקבלת אינפורמציה מפרקליטים שיושבים בפרקליטות, מרגישים מאויימים, מרגישים  בסטרס, בלחץ ממה ששי ניצן עושה להם שמה.

עברתי עם שי ניצן את כברת הדרך שלי, כעורכת דין בפרשת קצב. יצא לי לדבר איתו, יצא לי לשמוע אותו, יצא לי להזדעזע ממנו. נדבר בצורה הכי ישירה שיש, וכך לא אמור להתנהג פרקליט המדינה. מה שהכי זעזע אותי, כשאני ישבתי לידו בבג”ץ והוא נאם לפני השופטת ביניש, שאיפשרה לו להפיץ את השקר שלו, ואני ניסיתי לדבר והשופטת ביניש השתיקה אותי. בסופו של דבר איפשרה לי לדבר ואמרתי בזהירות, הוא טועה. גוללתי את הדברים.

בהפסקה הגעתי אליו ואמרתי לו בזהירות, אתה מטעה את בית המשפט. הוא הסתכל עלי בזלזול, יהירות ושחצנות האופיינית לשי ניצן ואמר: “למי יאמינו לי או לך?”

כשפרקליט מדינה עושה דבר כזה, הוא היה אז בכיר בפרקליטות, היינו בשני צידי המתרס, וזה לא נתן לו לגיטימציה להטעות את בית המשפט. הוא טען שאין ראיות נגד קצב לאונס, ואחר כך קצב הורשע באונס, כי היו ראיות.

הילה גרסטל אמרה על שי ניצן, שיש לו בעיית דיוקים. במקום להגיד שי ניצן שקרן.

אף אחד לא בודק את התלונות על שי ניצן. רוזן הנציב, לא בוחן את התלונות על שי ניצן לעומק. זה לא הגיוני שכל הפרקליטים זכים כשלג ולא עשו שום דבר. האם יכול להיות שרוזן לא יאשר ביקורת על שי ניצן?!

עזבתי את המקצוע בגלל אנשים כמו שי ניצן. הוא פרקליט המדינה. הדרך שלו סלולה לבית המשפט העליון. שי ניצן לא עומד לביקורת. נקודה. מי יורה על חקירתו של שי ניצן נוכח כל התלונות שנאספות נגדו??? הפרקליט המלווה בתיקי נתניהו מדליפים את חומרי החקירה נגדו. הסנגורים של נתניהו לא מקבלים את חומרי החקירה. בכירי עורכי הדין במדינת ישראל כל כך שומרים על קדושת הפרקליטות וראשיה. למה? למה הם לא מוציאים את כל מה שהם יודעים על הפרקליטות?

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות