השופט שמואל מלמד פסק 300 שעות של”צ ליובל שם טוב על עבירת החזקת סם לצריכה עצמית ת”פ 36962-09-18

Spread the love

גזר דין ליובל שם טוב בו הורשע בעבירה של החזקת סם לצריכה עצמית מסוג קוקאין.

גזר הדין חושף את מאור אלל, ספק הסמים של יובל שם טוב. עוד עולה, כי יובל שם טוב שירת כלוחם בחטיבת הנח”ל ולאחר מכן כקצין בשירות קבע, עובד בתחום בידור הילדים, נעדר הרשעות קודמות ואין נגדו תיקי מב”ד מלבד התיק הנוכחי. שירות המבחן המליץ לשקול הימנעות מהרשעה.

השופט שמואל מלמד קבע כי יובל שם טוב ישלם קנס בסך 2,500 ש”ח עד ליום 1.2.2020, פסל אותו מלהחזיק רישיון נהיגה לתקופה של 3 חודשים, מאסר על תנאי 3 חודשים למשך שנתיים, ו- 300 שעות של”צ על פי תוכנית שהוכנה על ידי שירות המבחן במסגרת יחידת המתנדבים של הוד השרון.

ת”פ 36962-09-18 גזר דין שופט שמואל מלמד בתיק של יובל שם טוב, 300 שעות שרות לציבור בגין החזקת סם מסוג קוקאין לצריכה עצמית, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות