השופט אסף זגורי הורה לאישה (67) הסובלת מאגרנות לבחור 2 חתולים מתוך עשרות שהיא מגדלת בביתה א”פ 58088-06-19

Spread the love

אגרנות זו תופעה נפשית שנגרמת לאנשים מבוגרים לרוב. לא ידוע מה הטריגר שמוביל אנשים שעד יום מסויים ניהלו בית נורמטיבי, עם 2 חתולים וכלב, וברבות הימים החולפים התחילו לאסוף זבל מהרחוב, כשהם הופכים את החיים שלהם לזוהמה תברואתית, ואת החיים של השכנים לבלתי נסבלים מצחנת לכלוך.

אישה בת 67, לה בן אחד אחד, איתו היא מתגוררת בדירת עמידר. האישה אגרנית כפייתית, מילאה את כל הבית שלה בזבל כמעט עד התקרה, ראו בתמונה, ובין הררי הלכלוך דרים בשלווה עשרות חתולים, אותם היא מאכילה בחודש ב-8,000 ש”ח.

הבן ביקש להתמנות כאפוטרופוס על רכושה וגופה של אימו, שהרווחה ביקשה להוציא אותה למוסד לתשושי נפש, בשל האגרנות החולנית שלה וחוסר יכולתה להבין את המפגע התברואתי בו היא מתגוררת.

האישה התייצבה בפני השופט זגורי, ומשהובהר לה שאם לא תתפטר מהררי הזבל בביתה ותשאיר רק 2 חתולים, הסכימה לתנאים, רק לא לצאת מהבית, כשהאישה מציינת שמוסד בשבילה זה גזר דין מוות.

סופו של פסק דין, השופט ליהג מילים יפות על זהירותו לא לשפוט את האישה בפטרנליזם, ומינה את הבן לאפוטרופוס על רכוש אימו, כשהוא מורה לעיריית חיפה לפנות עם משאית את האשפה שהצטברה בבית, ולהשאיר 2 חתולים לחובבת החיות.

זה פסק דין השני היום שדוברות בית המשפט חושפת את שמות בעלי הדין בניגוד לחוק. השופט כל כך התלהב מעצמו על טוב לבו, ואנושיותו, שלא הקפיד להסיר את שם האם והבן, לא שזה כל כך משנה. בארה”ב, כל פסקי הדין מתנהלים בדלתיים פתוחות, ולאף אחד זה לא מפריע.

השופט אסף זגורי חושף שמה של פלונית וגם שמו של אלמוני, פסק דין א”פ 58088-06-19, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות