רפאל בשארי אבא גרוש (38) התאבד היום מעל גשר אולגה לאחר שבית המשפט לא איפשר לו להיות בקשר עם ילדיו

Spread the love

הטרור הפמיניסטי גבה את ליטרת הדמים פעם נוספת. אבא גרוש בן 38 ל-3 ילדים, שלא התאפשר לו לממש את אבהותו כלפי ילדיו, בצעד סופי של יאוש, תלה את עצמו בגשר אולגה. הגבר שרד את השירות הצבאי, מילואים, היה טוב להגן על המדינה, טוב להביא ילדים לעולם, אבל כשהחליט להתגרש, התהפכו היוצרות, והוא הפך להיות אויב המדינה.

מערכת ההוצל”פ, רדיפת רשויות הרווחה, תלונות השווא במשטרה, ומערכת משפט עם שופטים מגדריים הביאו את הגבר לסיים את מה שהאישה התחילה.

רפאל בשארי, בן 38 במותו. יהי זכרו ברוך תנצב"ה
רפאל בשארי, בן 38 במותו. יהי זכרו ברוך תנצב”ה

סיפורו של הגבר, לא מופיע בחדשות הפריים-טיים, ואין הפגנות על פשעי מערכת המשפט כלפי הורים המנוכרים מילדיהם. מבחינת מערכת המשפט, עוד תיק נסגר בתוצאה הרצויה. מודעת אבל. האישה תקבל קצבת תלויים לילדים שלה. השיגה את מה שרצתה.

מיהו האבא? גבר גרוש עם שלושה ילדים, שהרוויח 7,500 ש”ח בחודש וגרושתו 6,500 ש”ח. אחרי הגירושין האישה נותרה עם 10,500 ש”ח, בית מרוהט, והאבא נותר עם 3,500 ש”ח להתקיים מהם.

מהסכום שנותר בידיו של האבא 3,500 ש”ח הוא היה צריך לשכור דירה ולארח את ילדיו, להאכיל אותם, לשלם תשלומים והוצאות הבית. האבא נכנס לחובות תוך שנה אחת. לא הצליח לשלם מזונות, והגרושה הפעילה את ההוצאה לפועל, עיקלה את משכורתו, והוא נאלץ לעזוב את העבודה, ניסה להתמודד עם חייו. בבית המשפט אמרו לו שילך לגור באוהל, והאבא הודיע שהוא כבר גר באוהל, ואין לו מקלחת. רשמת ההוצל”פ גזרה עליו 10 ימי מעצר או תשלום מיידי של 10,000 ש”ח. האבא נעצר. כשהוא השתחרר מהמעצר חיכה לו מכתב שרישיון הנהיגה שלו נשלל עד לתשלום חוב המזונות.

מילות פרידה אחרונות מחברו הטוב

את רפי פגשתי בילדות בפעם הראשונה בבית עלמין הצבאי. ילד יפייפה עם עיניים ירוקות ותלתלים. פעם היינו משחקים בבית עלמין, אני חושבת שפגשתי אותו שהיינו מאוד קטנים, גיל 7-8 בתקופה שעוד ילדים היו משחקים בחוץ לבד. רפי פגש אותי ואמר לי: רוצה לראות את אבא שלי?! אמרתי כן. הוא רץ ורצתי אחריו.

חשבתי שאראה אבא שדומה לו, מישהו שאולי מחכה לו. רפי הראה לי את המצבה של אבא שלו, אמר לי: הנה אבא שלי! ומאז היינו חברים טובים כל הילדות, הוא היה החבר הכי טוב שיכול להיות, היה לו חיוך עם גומות והוא היה מצחיק אותי כל הזמן.

יש לי עוד המון זכרונות טובים ממנו שלא אשכח לעולם. אתמול שצעדתי בבית עלמין בלווייה שלו, זה העיף אותי חזרה לילדות, נפגשנו בבית קברות ונפרדנו בבית קברות. הריח של האורנים, המצבות, ראיתי ילד בן 7 עם חיוך רץ במחשבה. אז עכשיו אני רוצה לחשוב שהוא סוף סוף פגש את אבא שלו במרומים, מקווה שהחיוך היפה הזה שלו שמישהו בעולם הזה העז להוריד לו:חזר לו ושהוא עכשיו מחייך אלינו מלמעלה.

נוח על משכבך חבר יקר, תמיד אהבתי אותך ותמיד אוהב אותך לנצח.

להלן תמונות פומביות מפרופיל הפייסבוק של המנוח רפי בשארי:

  ראו עוד בנושא:

עו”ד נוגה ויזל מומחית בייצוג חשודים בעבירות אלימות במשפחה – המדרון החלקלק להתאבדות

התאבדות בצל הגירושין

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

7 thoughts on “רפאל בשארי אבא גרוש (38) התאבד היום מעל גשר אולגה לאחר שבית המשפט לא איפשר לו להיות בקשר עם ילדיו

  1. הלב נקרע, רפאל, בנו של עמרם ממשחררי הגולן ב 1967 ששב אל הגולן להגן עליו ושם נפל, ארץ אוכלת יושביה, את האב הרג האויב החיצוני ואת הבן הרגו כוחות האופל מבפנים.
    יהי זכרם ברוך, מקווה שמצאו מנוחה לנפשם.

  2. תתביישו לכם אני מכירה אותו אישית איש מנומס אהוב עבד כמסגיסט עבודה קשה מלאת נתינה ..היה חביב ואוהב אדם …פשוט לא עמד בתשלומים והרגו אותו בבית משפט

    1. היו בכלל 2 ילדים,הבת הייתה בגירה שהוא התאבד,הבחור היה בחור דיכאוני בלי קשר לילדים.

  3. זה שהוא התאבד עדיין לא אומר שהיא רשמה. הכתבה חוטאת בכך שמביאה מידע חלקי ביותר. הסיפור לא ברור. מעבר לכך שעדיף לבת שלו שלא תיהיה עם אדם בעל נטיות התאבדות שהן כשלעצמן סוג של אלימות. לא מקבל מה שרוצה אז מתאבד? מסוכן לילדה.. נשמע מאוד לא יציב. תביאו את הסיפור המלא בלי שיפוט בין הגרסאות

    1. אתה מלא רוע
      התגובה מטופשת שלך מעידה עליך יותר מכל אדם רדוד ורע עם יד קלה על המקלדת
      “לא מקבל מה שהוא רוצה? אז מתאבד”
      כשתגדל ותהיה פסיכולוג
      תכנס לנפש האדם ואולי תבין
      איך מערכת שלמה מביאה את האדם למצב
      מסויים, ואז אנשים רעים כמוך
      שואלים למה התאבד.
      לא כולם מתאבדים לא כולם באותו מצב כלכלי
      לא כולם באותו מצב נפשי ועוד פרמטרים שונים.
      לכן המערכת צריכה להסתכל ב 360 מעלות
      ולא להיות אטומה ולשלוח אדם לבלתי אפשרי
      ולגרום לו לשים קץ לחייו.
      ואתה מר רוע, שותף קטן להלך הרוח הזה
      בזה שאתה כותב…
      מסוכן לילדה להיות עם אבא שלה עם נטיות התאבדות.
      תתבייש לך אדם רע ואיום.
      מאחל לך שהמחשבות שלך ישתנו..אולי.

  4. נשים כלבות ומסריחות שגורמות שואה לגברים ושוללות את זכותו כאבא בחסות עובדות סוציאליות מטומטמות שלוקחות צד ומתעלמות מצורכי הילד ובית המשפט הארור שיש לנו במדינה מתעללים בגברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות