השופט אילן שילה הוציא החלטה ביום 9.1.13 ולאחר פניית הנהלת בתי המשפט ללא תצהיר הודיע ביום 10.1.13: “ההחלטה מיום אתמול נושא הבקשה ניתנה בטעות והיא בטלה” תיק 56424-12-12

Spread the love

השופט אילן שילה, נהג בניגוד לסדרי הדין האזרחי, כשביטל החלטה שלו עצמו מיום 9/1/2013 יום למחרת כשהוא כותב “ההחלטה מיום אתמול נושא הבקשה ניתנה בטעות והיא בטלה”.

החלטתו של השופט שילה, ניתנה בעקבות בקשה של אחים עובדיה שירותי ניקיון ושמירה בע”מ נ’ הנהלת בתי המשפט, והשופט שילה נתן החלטה כמבוקש.

הנהלת בתי המשפט פעלה לבטל את ההחלטה שניתנה, שלא לרוחה, במקום להגיש בקשה מלווה בתצהיר כדין, השופט אילן שילה נבהל מהפניה של הנהלת בתי המשפט, וביטל את החלטתו, למרות שאין הוא מוסמך לשמש ערכאת ערעור על עצמו.

כשרואים את הזיגזוג של אילן שילה, אפשר להבין בנקל שמדובר בשופט מושחת, שאין סיכוי לאזרח לקבל אצלו צדק, שכן הצדק לפי הראש הקלוקל שלו, הוא תמיד עם המדינה.

כך זה נראה:

החלטה השופט אילן שילה על בקשה 14 בתיק 56424-12-12 רו”ח עליזה שרון והאחים עובדיה שירותי ניקיון ושמירה בע”מ נ’ הנהלת בתי המשפט, קובץ pdf

ולאחר כל הבלאגן של השופט אילן שילה התיק נסגר לשביעות רצון כולם ביום 15/1/13 ראו כאן, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות