פרוטוקול דיון 9.12.19 אריאל פורמנובסקי דורש לחשוף את מאגר המידע ריגול רשויות מדינת ישראל אחר אזרחים בשיטות השטאזי והקג”ב עת”מ 21546-05-19

Spread the love

מדינת ישראל פועלת במחשכים בכל הנוגע לריגול אחר אזרחים. ראו עתירתו של האזרח אריאל פורמנובסקי, לקבלת מידע בעתירה בקישור: מחר 9/12/19 שעה 9:00 ביהמ”ש מחוזי ירושלים אצל השופט כדורי עתירה של אריאל פורמנובסקי נגד מאגר הריגול שהקימה הנהלת בתי המשפט אחר אזרחים – בואו לתמוך!

במהלך הדיון, כיאה למדינה הפועלת נגד אזרחים, ובניגוד לחוק!!! ביקש עו”ד ברק לייזר היועמ”ש לקיים דיון במעמד צד אחד, כשהוא דורש להוציא את העותר אריאל פורמנובסקי מהאולם, והשופט כדורי הסכים לכך. למה? מה יש למדינה להסתיר? אם עו”ד ברק לייזר רוצה ללכלך על העותר אריאל פורמנובסקי, דרך המלך היא לעשות זאת במעמד הצדדים, בדיוק כמו שעושים בביהמ”ש לענייני משפחה, או פשוט, לדרוש שהמשפט יתנהל בדלתיים סגורות או חמור מכך, להוציא צו איסור פרסום.

אולם לא במקרה זה. המדינה מסתירה פרקטיקות פעולה אנטי דמוקרטיות של ריגול אחר אזרחים, ולא רוצה שתושבי המדינה ידעו, שהמדינה פועלת נגדם, מנטרת את התכתובות האישיות והחסויות ביותר שלהם בהודעות מוצפנות בפייסבוק, ובמילים הכי פשוטות: מדינת ישראל מרגלת אחרי אזרחים הגולשים ברשת האינטרנט. המידע האישי של כל אזרח במדינה חשוף לעיני רשויות המדינה. האח הגדול לא נמצא בתוכנית הטלויזיה. הוא קיים בחיים של כל אחד ואחת מכם.

במשך דקות ארוכות, התנהל דיון במעמד צד אחד, ללא העותר הראשי – יוזם העתירה, אריאל פורמנובסקי, כשלא ידוע אם נערך פרוטוקול, ואין לדעת מה נאמר בין השופט כדורי לבין נציגי המדינה מאחורי הקלעים בדלתיים סגורות.

אריאל פורמנובסקי הדגיש כי מדינת ישראל מרגלת אחר אזרחים בשיטות השטזי והקג”ב. השופט כדורי מצידו פסק, כי ישלח פסק דין. צפו בתיעוד מזעזע, כולל בקבוצת הוואצאפ שהוקמה כדי לנקום באזרחים שמעזים להביע ביקורת על המדינה.

פרוטוקול 9.12.19 עתירה מנהלית אריאל פורמנובסקי נגד מיטל כץ הממונה על חופש המידע במשרד שרת המשפטים חברות, עו”ד רז נזרי המשנה ליועמ”ש ציבורי חוקתי חברות, עו”ד ברק לייזר יועמ”ש הנהלת בתי המשפט חברות, שרון סבן ספראי הממונה על חופש המידע בהנהלת בתי המשפט חברות – שיטות ריגול של מדינת ישראל אחר אזרחים בפרקטיקת השטזי והקג”ב, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות