פדופיל בן 52 נשוי ואב לילדים הטריד סוכנת משטרתית שהתחזתה לבת 13 במרשתת נידון ל-18 חודשי מאסר ת”פ 67992-10-18

Spread the love

פדופיל בן 52 נשוי ואב לילדים, נתפס כשהציע לסוכנת משטרתית שהתחזתה לקטינה בת 13, מפגש בעל אופי מיני, והתכתב איתה באמצעות המרשתת, לרבות בדרך של שיחות וידיאו, כשהוא לובש רק חולצה ומסתיר את איבר מינו באמצעותה, אך אשכיו חשופים למצלמה. בנוסף ביצע מול המצלמה כשהוא עירום לחלוטין אקט מיני.

בעבר הפדופיל הורשע בעבירות מרמה, זיוף וגניבה וריצה שני מאסרים בדרך של עבודות שירות.

השופט רון סולקין גזר נגד הפדופיל 18 חודשי מאסר בפועל, בניכוי ימי מעצרו בכליאה ממשית בהתאם לרישומי שב”ס, 12 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים שלא יעבור עבירה בניגוד לחוק העונשין, ו- 6 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים שלא יעבור עבירה על חוק הטרדה מינית, וקנס בסך 15,000 ש”ח ב-10 תשלומים שווים ורצופים או 60 ימי מאסר תמורתו.

למה השופט רון סולקין לא חושף את שמו של הפדופיל, כדי שניתן יהיה להזהיר את ילדי ישראל מפניו?

67992-10-18

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות