שוטרי הסייבר של משטרת תל אביב: ירון בן צבי, דרור בוזגלו, אלי לוריא וניר שדה רימו את השופט שיש פרקליט מלווה בתיק חקירה בעוד שלא היה ה”ת 34666-05-19

Spread the love

אין גבול למעשי הנוכלות ובידוי הראיות הדיגיטליות ביחידת הסייבר של תל אביב. שוטרי יחידה זו ידועים כשקרנים מדופלמים המרמים את בתי המשפט פעם אחר פעם, מגישים מזכרים שקריים, בודים ראיות, ומבצעים שרלטנות פורנזית. הם תופשים לאנשים מחשבים וטלפונים, ואז ללא כל תיעוד וידאו הם שותלים חומר פורנזי מצוץ מהאצבע. כל אחד ואחד מהם מסוגל לשקר בלי למצמץ. הפעם הגיעה כל הרביעיה אל השופט איתי הרמלין: דרור בוזגלו, אלי לוריא, ניר שדה וירון בן צבי וניסו לעבוד עליו.

הם תפסו חשבונות בנק לאנשים אשר מבוקשים ע”י השלטונות האמריקאים בבקשת הסגרה, אולם האמריקאים מעולם לא ביקשו לבצע תפיסת נכסים לשם חילוט. לא ברור מי השופט שאותו החתימו הרביעיה על צווי התפיסה. בדרך כלל השופט עלאא מסרוואה הוא זה שחותם להם על כל מה שהם רוצים.

בדיון בבקשה לשחרר את החשבונות, השוטרים אמרו שאין להם סמכות כי יש פרקליט מלווה עמית לוין והוא בחו”ל ולכן צריך לחכות שיחזור מחו”ל. כשעמית לוין חזר מחו”ל טענו שהוא בכלל לא פרקליט מלווה, ולכן צריך להמתין לפרקליט מלווה. השופט איתי הרמלין התעצבן ו”איים” על השוטרים שאם תוך 5 ימים לא יתנו לו תשובות נורמליות מדוע החשבונות בבנק לא ישוחררו, הוא ישחרר את החשבונות בעצמו. בכל מדינה אחרת השופט היה משחרר את הכסף מייד ברגע שהבין שהשוטרים הנוכלים עבדו עליו.

בעקבות בקשה זו, השופט הרמלין הבהיר, כי בפרוטוקול לא נפלה טעות סופר, ושאולי כוונת נציג המשטרה בבקשתו היא שנציגי המשטרה בדיון מסרו מידע שגוי לבית המשפט בסוגיית מעורבות הפרקליטות בתיק”.

ביום 18.6.19 הוגשה בקשה מאת קצין המשטרה ירון בן צבי להתיר למשטרה להחזיק בתפוסים, כשהוא מציין שבתיק לא נקבע פרקליט מלווה, והמשטרה פועלת ללא דופי על מנת לקבל ליווי בזמן הקרוב, ושהמשטרה אינה מתחייבת בשלב זה על הגשת כתב אישום בארץ.

השופט איתי הרמלין קבע, כי אין הצדקה משפטית להחזיק הרכוש שנתפס בתיק, אם אין כוונה להגיש כתב אישום בישראל נגד פריהר ושותפו לכאורה, ולא הוגשה בקשה אמריקאית לתפיסת הרכוש.

השופט גם מציין כי ההתמהמהות של משטרת ישראל, יוצרת אצל המבקשים פריהר את החשש כי ההתמהמהות נועדה “להרוויח זמן”, עד שהרשויות האמריקאיות יפנו בבקשת סיוע מישראל, שכן אין להערכת בא כוחם של המבקשים סיכוי שיועמדו לדין בישראל. לאור זאת דרש השופט הרמלין התיחסות מפורשת וברורה של הפרקליטות לשאלה אם צפוי להיות מוגש כתב אישום נגד המבקש פריהר או נגד שותפו לכאורה, ואם לא ישוחרר כל הרכוש התפוס ביום 25.6.2019.

הרכוש שוחרר!

לרוע מזלם של כנופיית טרור הסייבר, תיק החזרת תפוס הגיע לשופט הסנגוריאלי איתי הרמלין, הידוע ביושרה והוגנות בבעלי הדין והוא לא חסך מילותיו מהשוטרים השקרנים ושינוי גרסאותיהם בלי בושה בבית המשפט.

השקרים של כנופיית טרור הסייבר, משליכים על אמינותם בתיק פרשת הבלוגרים. המשך יבוא.

כנופיית טרור הסייבר מחוז תל אביב השוטרים דרור בוזגלו, אלי לוריא, ניר שדה וירון בן צבי משקרים בבית המשפט ונתפסים בשקר בתיק החזרת תפוסים מסוג חשבונות בנק ה”ת 34666-05-19, קובץ pdf

דרור בוזגלו שוטר נוכל
דרור בוזגלו שוטר נוכל

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות